Evenhuis

Beste GSV'ers,

Per 1 maart (eigenlijk per direct, maar contractueel per 1 maart) is er een kamer vrij in het Oranjehuys, het enige, echte, oudste GSV-huis met een GSV-historie die zich over enkele decennia uitspant (tot terug in de jaren '70). Amice Harmen de Kraker omschreef de vrijgekomen kamer treffend in een post ergens in 2009:

Het gaat om de hoekkamer, meer dan 30 vierkante meters groot en zoals de limerick al zegt met een behoorlijk groot raam en dus genoeg licht. De flinke beloningen bestaan uit een afwasmachine, patio met EK-waardig stadion, Noorderplantsoen als achtertuin en bijbehorend lidmaatschap van regio centrum en een huis met een historie waarvan dit topic slechts het topje van de ijsberg is. Daar staat slechts een tegenprestatie van 337 euro p/m tegenover.

Wil je ook kunnen zeggen in het episch centrum van studerend Groningen te hebben gewoond, wil je ook dat karakter en het Oranjehuysgevoel in je opzuigen, wil je Oranje komende zomer naar de wereldtitel schreeuwen vanuit je eigen skybox in de patio en wil je ook zo'n kekke Oranjehuys-badjas? Mail dan even naar pieterevenhuis[at]gmail.com of bel/whatsapp/kom langs bij me.

Ps. Misschien handig om te zeggen, per mei/juni komt er nog een kamer vrij.

... zoals de limerick al zegt ...

Ik ben wel heel benieuwd naar die limerick eigenlijk.

Moet je even zoeken, staat in hetzelfde topic als waar ik bovenstaande quote vandaan heb gehaald...

Wel chill dat de huur al 5 jaar niet omhoog is gegaan!

JøhnDylån
smeerkees schreef: Huh, dit heb ik helemaal niet gezegd, en dat noemen ze quote?!

Gets it? ;-)

JøhnDylån schreef:
smeerkees schreef: Huh, dit heb ik helemaal niet gezegd, en dat noemen ze quote?!

Gets it? ;-)

ik heb hier een paar dagen over nagedacht, en ik snap het niet

JøhnDylån

Pieter quote van 5 jaar geleê, maar hij heeft het huurbedrag aangepast.

Aight?

JøhnDylån schreef: Pieter quote van 5 jaar geleê, maar hij heeft het huurbedrag aangepast. Aight?

oh ja dat zou kunnen