Klaske

Bijzonder amicale groetjes,

Senaat Boersema

Ik reageer wel even Klaske.

Vriendelijk bedankt hoor!

Kim of Arjen

annemarieke

sssst!
Er zijn gister mensen naar de HV geweest en die hebben de aflevering misschien nog niet gezien. :)

~Willemien schreef: Kim of Arjen

en daarbij moet je dat natuurlijk ook toelichten, iets roepen kunnen we allemaal.

KIM!!

Koning Drietand

Kan iemand even een samenvatting geven? Ik heb het niet gevolgd en het gaat me niet lukken om de vorige afleveringen te kijken. Dus vertel eens hoe het ervoor staat.

Loretta, Tim, Manuel, Barbara en Hind zijn al weg; dus blijven Arjen, Kim, Sanne, Frits en Erik over, en die doen allemaal alsof ze de mol zijn.

Koning Drietand

Bedankt. Wat weet je het meeslepend te brengen. Nog even een aantal aanvullende vragen:

  • Waar speelt het af?
  • Zijn er al mollenacties geweest? Zo ja welke?
  • Staat er een spannend muziekje aan op de achtergrond van elke aflevering?
  • Enz. ?
Paarshaas schreef: Bedankt. Wat weet je het meeslepend te brengen. Nog even een aantal aanvullende vragen: - Waar speelt het af? - Zijn er al mollenacties geweest? Zo ja welke? - Staat er een spannend muziekje aan op de achtergrond van elke aflevering? - Enz. ?

Op de achtergrond hoor je hetzelfde "spannende" muziekje als altijd; het is in Japan, dus de site is ook in het japans en daar staan alle antwoorden op alle vragen over wie is de mol die je kan bedenken.. Behalve wie de mol is natuurlijk. ;)