Jurgen

PERSBERICHT

DOCUMENTAIREPORTRET ‘ZO ZIJN DE REGELS’

‘Zo zijn de regels’ is een intrigerend documentaireportret van de 28-jarige Hans van Ree. Hans wil bij het verzorgen van zijn goudvis, het opruimen van zijn woning en het huren van een video niet bepaald worden door regels van buitenaf. De documentaire is een openhartige rondleiding door Hans’ denkwereld en biedt tegelijkertijd een frisse blik op de huidige maatschappij.

‘Zo zijn de regels’ is een ambitieus project van de jonge filmmakers Paul Boon en Jurgen Tiekstra in samenwerking met , , drum’n’bass-crew , dichter en RuG-professor .

De film wordt op vrijdag 11 februari om 20.30 uur vertoond in het USVA-theater. Kaarten kosten EUR 3,–. Na afloop is er gelegenheid met de makers te spreken.

MEER INFORMATIE:

Paul Boon: 06 41241339 / w.p.boon@student.rug.nl
Jurgen Tiekstra: 06 52074948 / j.w.tiekstra@student.rug.nl

Hoe lang/kort duurt ie??

De film schijnt zelfs leuker te zijn dan de wedstrijd Groningen-Vitesse. Zegt genoeg, dunkt me.

Hij duurt ruim een uur. Daarbij is er net een bevestiging doorgekomen dat een inleiding zal verzorgen bij de film.

Pas op! Een beperkt aantal plaatsen!! En t wordt echt geweldig.

agent_Fox_Mulder

Moeten we kaartjes reserveren?
Hé Jurgen bij deze wil ik graag een kaartje reserveren bij jou!

Dat moet bij de USVA volgens mij, ik ga er zo naartoe.

Een poster in de filosofiefaculteit, het moet niet gekker worden...

Je kan via de telefoon bij de USVA reserveren: 050-3634670.

Kijk daarbij op pagina 2 van de net uitgekomen UK. Een fantastisch interview met mijn maat Paul Boon. Als je na het lezen van dat interview nog geen zin hebt om langs te komen, dan weet ik het ook niet meer.

Idd leuk interview. Goede publiciteitsstunt ook trouwens!

Jurgen schreef: Je kan via de telefoon bij de USVA reserveren: 050-3634670.

Je moet de kaartjes dan wel afhalen tussen 19:00uur en 20:15uur!

Jurgen: bedankt!!!!

Oei oei, en wat een afterparty...

Ik begrijp uit de enthousiaste reacties dat de film de moeite waard is. Wordt hij nog een keer uitgezonden? Ik ben namelijk erg nieuwsgierig.

Jahaha!! Wegens exceptioneel succes (uitverkochte zaal) wordt de film hoogstwaarschijnlijk nogmaals vertoond in de Usva!! Er zijn nog genoeg gsv'ers die niet zijn geweest om de zaal minstens 3 keer te kunnen vullen!

Een echte aanrader!

Misschien iets voor hét europese filmdispuut?

Is opzich wel iets voor het eruropees filmdispuut: europese film, met een diep bodem spelend in Nederland, avondvullend met afterparty met europese regisseurs en acteurs, ik zeg toppertje

jammer dat ik direct weg moest :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ik vind het zeker een goed idee voor hét europese filmdispuut!!! Top

agent_Fox_Mulder

Dan gaan we natuurlijk gewoon nog een keer, ik wil ook wel eens een inleiding horen bij dit exceptionele stukje drama :)

Misschien wel leuk om te horen: In Enschede wist men ook al van Jurgen als filmmaker en zij hadden van te voren ook al gehoord dat het een hele goede documentaire zou zijn!

Hoe dat zo?