Feestcie VGSN-tq

Amicae amicique,
Hoe kun je het jaar 2012 beter beginnen dan met een goed feest? Daarom nodigen wij jullie uit voor ons feest op dinsdag 7 februari (NIEUWE DATUM!) in café de Fiets in Nijmegen. De entree is 1 euro en voor een biertje betaal je 1,50 euro. Doe je voordeel met het (te) gekke thema ‘bier en bosjesmannen’, maar bedenk wel dat de poster geen suggesties doet over de dresscode…
Wij hebben er zin in en hopen er samen met jullie een knallend feest van te maken!

Amicale groet,
Feestcie der VGSN-TQ
P.s: Als je wil blijven slapen kun je een mailtje sturen naar feestcie@vgsn.nl

Nijmegen, Nijmegen, nooit meer zon en altijd regen!

En een thema waarvan je denkt, hoe komen ze erop....

... zolang er alleen maar tarzan-mannen rondlopen een goed idee (over een mooie man kan ik niet klagen)

..voor de rest natuurlijk echt heel lelijk

Lijkt een beetje op iets wat Arnoud in elkaar zou kunnen flansen.

Anja Admiraal
AnnLou schreef: En een thema waarvan je denkt, hoe komen ze erop....

Positief verrast? Ik wel, haha goed verzonnen toch! Een x eens wat anders ;)

Maar.. Wat moeten de vrouwen dan? Bier halen?

En de bosjesmannen zoals door G-ziña beschreven checken.

Kent iemand de film 'the Gods must be crazy'? Best wel een geniale film over een bosjesman die een colaflesje vindt.

Over bosjesmannen/bosnegers gesproken, ik was pasgeleden jiskefet aan het kijken en kwam toen deze aflevering tegen: http://www.youtube.com/watch?v=ef6407jh0lo

Ik vind hem hilarisch, maar ik was wel enigszins verbaasd dat dit zomaar op de Nederlandse televisie mocht, ik vermoed dat je een aantal rechtzaken aan je broek krijgt als dit nu op de tv komt...

Ferrum schreef: Maar.. Wat moeten de vrouwen dan? Bier halen?

Eigelijk bedacht ik me dit ook net.. het is niet super aantrekkelijk allemaal als er alleen maar mannen met bierbuiken biertjes lopen te drinken..

gelukkig is het op dinsdag, dan kunnen we toch allemaal niet

G-Ziña schreef: gelukkig is het op dinsdag, dan kunnen we toch allemaal niet

Haha!

De vrouwen mogen aapjes kijken denk ik. Precies Anja, ik ben voor.

Feestcie VGSN-tq

Zoals jullie kunnen zien in de uitnodiging hebben we een nieuwe datum voor ons amicale feest! Dit om de vele mensen die tentamens hadden toch de kans te geven om langs te komen. Helaas voor jullie is het nog steeds op een dinsdag, maar we blijven hopen dat we jullie dinsdag 7 februari nog tegenkomen in café de Fiets in Nijmegen!