ArnoutGroen

Dag lieve mensen,

Ik zal me eerst ff voorstellen, mijn naam is Arnout Groen, ik ben 17 jaar en ben kort geleden gestopt met de studie bouwkunde. Ik ga nu een half jaartje werken en daarna weer lekker verder studeren.
Ik zit alleen nog wel met een probleem: ik ben na 4 maanden nog steeds dakloos en ben er nu behoorlijk zat van..
Bij mensen logeren is leuk, 3x per week bij mensen logeren is niet leuk!\
Daarom vraag ik u allen om mij te helpen bij het vinden van mijn kamer, weet je via-via dat er een kamer vrij is mail (narrenout@hotmail.com) of bel (06-54927557) me alsjeblieft ff.
Als het voor een kortere periode is, is het ook prima, dan kan ik later verder zoeken naar een permanente woonplek.

alvast bedankt,

de pelgrim Arnout

Mijn huisgenoot heeft afgelopen week een pakketje besteld en heeft daar een buitensporig grote doos bij gekregen. Wie weet is dat na vier maand een tijdelijke oplossing?

Ik heb verder geen plek voor je maar succes met zoeken !

Waar vandaan? Niet bij een vereniging gok ik, wel interesse? Misschien heb ik wel wat voor je, weet ik ongeveer over een week.

jaspermann schreef: Waar vandaan? Niet bij een vereniging gok ik, wel interesse? Misschien heb ik wel wat voor je, weet ik ongeveer over een week.

Weet 99% zeker dat ie bij ATV zit

Ik weet 100% zeker dat ie bij ATV zit.

eva mariëtte

broertje van jaap

ArnoutGroen
Robert schreef: Ik weet 100% zeker dat ie bij ATV zit.
eva mariƫtte schreef: broertje van jaap

kloppen beide, was inderdaad wel handig geweest om er bij te zetten dat ik bij ATV zit..

Eduard Boersema: Ook familie van Charlotte Groen, dus niet doen.

eva mariƫtte schreef: broertje van jaap

JAAPIE!!