Ben

Is er iemand toevallig die een windows xp cd voor mij heeft die ik kan gebruiken. Mijn pc is namelijk op dit moment op sterven na dood.

N.B. Steendam

Kom maar halen. Ik heb er geen verstand van, maar hij schijnt heel fancy te zijn omdat je er oneindig vaak legaal windows XP mee kan installeren. Heb het nooit uitgeprobeerd, dus hang me er niet aan op.
(Klopt die uitdrukking?)

Ik heb een windows XP cd die WGA proof is en alle updates heeft tot en met december 2009 (dus ook SP3). Hij iswel in het engels.

Ben nu bezig met die van Niek. Heb zijn cd geruild tegen een Yamaha. Iemand toevallig een office cd.

Forumregels 3: Het is niet toegestaan om via het forum een oproep te doen naar software, naar het delen van muzieknummers / programma's etcetera, waarbij bij het lezen van het topic, duidelijk is dat het hierbij zeer waarschijnlijk gaat om illegaal gebruik van software. Ook het aanbieden van, of verwijzen naar illegaal aangeboden auteursrechtelijk beschermd materiaal is verboden.

Slotje dus. Niet meer doen Ben, en een dikke voor de rest die hem geholpen heeft.