henriet

Lieve GSV,
Ik zit dit jaar in het Passionteam. En wij zijn nog hard op zoek naar een PR-lid voor ons team. Voor wie niet weet wat het Passionteam is zal ik het nog even kort toelichten. Sinds een aantal jaren wordt er jaarlijks in april een Passionweek in Groningen georganiseerd. Dit is een week waarin niet-christelijke studenten uit de stad kennis kunnen maken met het christelijk geloof. In deze week worden er verschillende activiteiten georganiseerd. ‘s Middags zijn er zogeheten lunchtalks en elke avond is er een avondprogramma. Dit kan bestaan uit een lezing, een stuk drama etc. Om deze week mogelijk te maken zijn er mensen nodig die dit willen organiseren, dat is het Passionteam. Het Passionteam is inmiddels alweer een aantal maanden bezig maar ons team is nog op zoek naar iemand voor de PR. Je kunt dit zien als een mooie kans om gemakkelijk je geloof te delen met anderen. Dus lijkt het jou leuk om veel bekendheid te geven aan deze week en daarnaast mee te helpen bij het organiseren van de Passionweek? Stuur dan gauw een mailtje naar: passionteamgroningen@gmail.com of spreek mij even aan:)