Paula Lunenborg

Hoi allemaal,

CMF Nederland is lid van de wereldwijde overkoepelende organisatie van christen artsen ICMDA (International Christian Medical and Dental Association). Het is dus een soort fac-groep, maar dan wereldwijd. Via mij zult u de komende tijd de berichten over CMF kunnen lezen.

Christenarts zijn in de praktijk, dat is iets waar het bij CMF regelmatig over gaat. Toch is het lastig om hier in het dagelijks leven daadwerkelijk vorm aan te geven. Hoe doe je dat nou praktisch? In Groningen is er elke twee maand een lezing die georganiseerd wordt door een commissie uit onze stad, aangesloten bij CMF, maar af en toe wordt ook een landelijk/wereldwijd congres georganiseerd, zoals dit keer in Amerongen.

Het studentencongres heeft als thema
Ready...? Set. Go!! Jouw loopbaan met God

Door middel van lezingen en workshops zal nagedacht worden over vragen als ‘Wie ben je en waar sta je voor?’, ‘Ben je klaar voor je werk als arts?’ en ‘Hoe kun je jouw christen-zijn combineren met een carrière als arts?’
Tijdens dit weekend zijn er genoeg mogelijkheden om met elkaar na te denken hoe we daar vorm aan kunnen geven. Wees erbij!

Wanneer? 31 januari - 2 februari 2014

Waar? De Betteld in Amerongen
Jan van Zutphenweg 5, 3958 GD

Opgeven? https://docs.google.com/forms/d/10pS2a9 ... g/viewform

Programma

Vrijdag (READY...?)

Avond:
17.30 uur Ontvangst
Opening congres
Lezing door ds. Guus Labooy
Pub quiz & Borrel

Zaterdag (SET...)

Ochtend: Themalezing 'Carrière maken' door Marieke de Laat (AIOS Interne geneeskunde, promovenda)
Reflectiegroepen en stille tijd

Middag: Vrij programma
Workshopronde 1

Avond: Workshopronde 2
Avondprogramma

Zondag (GO!)

Ochtend: Lezing 'Go!' door Rick Paul
Reflectiegroepen
Afsluitende maaltijd

Kijk voor meer informatie op: http://cmf-nederland.nl/index.php?optio ... &Itemid=97

Wat is een "fac-groep"?

Ha, studeer jij geneeskunde/tandheelkunde?
Dan wil ik je graag uitnodigen om naar dit weekend te komen!

Er zal ruimte zijn voor lezingen, workshops, gesprekken, maar daarnaast ook voor gezelligheid! Afgelopen jaar ben ik voor het eerst naar het studentencongres geweest, en vond het echt leerzaam & verdiepend. Een medisch bezinningsweekend ;)

Dit jaar zit ik in de congrescommissie, dus vraag me gerust als je nog iets meer wilt weten over het congres,

groetjes,
Sietske

em>sietskeberghuis6@hotmail.com</em

(Lekker een dubbelpost)

Vergeet je je niet op te geven voor het medische congres?

Als je je vóór 10 januari opgeeft krijg je €5,- korting!
(als je meehelpt met koken betaal je voor het hele weekend maar €20,- , voor het geld hoef je het dus niet te laten ;) )

En ik mag alvast verklappen dat de iSeek band, o.lv. Lennard Gosker komt spelen op zondag!

Hopelijk tot 31 januari!

Groetjes van Sietske