Femke

Dag allemaal,

de maandelijkse gebedsbijeenkomsten - georganiseerd door o.a. Bram van Putten voor alle christelijke verenigingen - beginnen weer! Jullie zijn hartelijk welkom om te bidden voor de studentenwereld, de RUG en de hogescholen in Groningen!

De eerste bijeenkomst is al snel: komende donderdag 6 oktober. Het programma is iets aangepast t.o.v. afgelopen jaar. We beginnen om 11.30 en eindigen om 14.00. We gaan eerst een uur bidden, daarna zullen we gezellig samen lunchen (neem je eigen brood mee, voor koffie en thee wordt gezorgd) en vervolgens weer een uur bidden. We hopen hiermee de opkomst te vergroten: heb je geen zin of tijd om de hele middag te komen, kom dan gewoon voor een uurtje meebidden!
De gebedsmiddag vindt plaats in het IchthusCafé, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58 (pand Dionysos).

De bijeenkomsten voor de eerste helft van het jaar liggen ook al vast dus schrijf ze alvast in je agenda: donderdag 3 november, donderdag 1 december en donderdag 12 januari. We hanteren dezelfde tijden als komende donderdag, mogelijk wel een andere locatie. Na januari (of eerder wanneer nodig) evalueren we of tijdstip en data handig zijn.

Hoe dan ook: wees hartelijk welkom om mee te bidden! We hopen op een grote opkomst van alle verschillende verenigingen!

een vriendelijke groet, ook namens Bram,
Femke

Hier nog even een herinnering: morgen is de gebedsmiddag! Komt allen en vergeet niet je eigen lunch mee te nemen!

Leuk! Ik kom wel even langs. :)

Koning Drietand

Lijkt me erg leuk. Ben alleen morgen bij lezingen over mijn werkgebied.

Beste mensen,

Aankomende donderdag is de tweede lunch-gebeds-bijeenkomst van dit seizoen!

De bijeenkomst is dus op donderdag 3 november, van 11.30-14.00 uur. We bidden een uur, eten dan onze lunch (zelf meenemen, voor koffie en thee wordt gezorgd), bidden dan weer een uur. Voel je ook vrij om een uur te komen en niet de hele bijeenkomst!

De gebedsmiddag vindt plaats in het IchthusCafé, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58.

Wees welkom, en neem verenigingsgenoten mee!

Een hartelijke groet,

Bram en Femke

Ik ben benieuwd hoe het er daar aan toe gaat, dus ik denk dat ik wel even kom kijken morgen.
Misschien leuk om er een lunch-dank-bijeenkomst van te maken, i.v.m. vandaag.

Prima!

Ik kom iets later, maar ik ben er ook bij!

Prima, leuk om ook wat GSVers te ontmoeten!

We zijn nog op zoek naar een gitarist voor de middag, dus kan en wil je een paar (letterlijk) nummers begeleiden, geef het hier even aan of neem gewoon je gitaar mee! :)

Iedere maand wordt er een gebedsmiddag georganiseerd voor alle studenten van de IFESverenigingen van Groningen.

Deze maand vind de gebedsmiddag plaats op donderdagmiddag 1 december, van 11:30 - 14:00 in het Ichthuscafé, Nieuwe Kijk in 't Jatstraat 58. We bidden een uur, vervolgens lunchen we gezellig samen (zelf meenemen, voor koffie en thee wordt gezorgd), en daarna bidden we weer een uur. Voel je vrij om slechts een gedeelte van deze 'middag' te komen! Onderwerpen van gebed zijn de studentenwereld, de RUG en Hanze, verschillende (evangelisatie)activiteiten binnen de verenigingen.

We hopen op een grote opkomst, wees welkom!

Hartelijke groet, Bram v. Putten en Femke Oenema.

Volgende week vind de gebedsmiddag plaats! Ik hoop daar wat GSVers te zien!

Ik ben er bij van 11.30 tot 13.00. Wie gaat er mee? Je kunt ook van 13.00 tot 14.00 langskomen!

dijkstra schreef: Je kunt ook van 13.00 tot 14.00 langskomen!

Als ik jou niet wil tegenkomen? :P

Wellicht dat ik er ook bij ben; eten moet je toch.

Dag allen,

we blijven verder ontwikkelen - aankomende maand is er weer een OCSG-gebedsmiddag, maar nu op een vernieuwde locatie! We mogen vanaf nu de stilteruimte van de Hanzehogeschool gebruiken :)

De gebedsmiddag vindt plaats op donderdag 12 januari, van 11:30 tot 14:00 in de van Olsttoren (gebouw L) op Zernikeplein 7.

We zullen Bijbellezen en bidden, opgedeeld in twee blokken van een uur (11:30-12:30 en 13:00-14:00). Onderwerpen waar voor gebeden wordt zijn de missionaire activiteiten in de stad, voor de universiteit en hogeschool en voor de verschillende verenigingen. Tussendoor zullen we naar de kantine gaan om gezamenlijk te lunchen (zelf meenemen/kopen). Jullie zijn van harte welkom om de hele bijeenkomst mee te doen, later komen of eerder weggaan is ook geen enkel probleem.

De afgelopen paar keren zijn er wat GSV'ers geweest (o.a. Dijkstra en Bruins), vraag hen eens naar ervaringen - of kom gewoon zelf een keer kijken (al is het maar een half uur) om een indruk te krijgen van deze middag.

We hopen veel mensen te mogen begroeten!

Hartelijke groet,
Bram en Femke

Het stiltecentrum bevindt zich als ik het goed heb op de eerste verdieping van de van Olsttoren, E1.06.

Dag allen,

Op donderdag 2 februari vind weer de O.C.S.G.-gebedsmiddag plaats! We mogen weer gebruik maken van de stilteruimte van de Hanzehogeschool, Zernikeplein 7 (van Olsttoren). De gebedsmiddag vindt plaats van 11.30u tot 14.00u, deze tijd is verdeeld in twee blokken van een uur met daartussen een half uur lunch in de kantine (zelf meenemen/kopen).

We zullen Bijbellezen en bidden: voor de verschillende verenigingen, voor de stad Groningen, voor de universiteit en hogeschool. Jullie zijn van harte welkom om de hele bijeenkomst mee te doen. Als je later komt of eerder weggaat is dat ook geen probleem.

We hopen veel mensen te mogen begroeten!

Hartelijke groet,
Bram en Femke

Het was vorige keer erg mooi, ik raad het aan om hier eens langs te lopen!

Gebed is ontzettend belangrijk, ook voor de GSV.

Morgen dus, zeker een aanrader!
Waarschijnlijk ga ik er ook nog eventjes langs.

Een aanrader voor tijdens de 40 dagentijd.

Op donderdag 1 maart is de volgende gebedsbijeenkomst! We bidden voor de hogeschool, de universiteit, studenten en docenten.

Tijd: 11.30-14.00 uur (met een lunch van 12.30-14.00 uur).

Locatie : in de Stilteruimte van de Hanzehogeschool, in de Van Olst-toren, Zernikeplein 7.

Dag allen,

Op donderdag 1 maart vindt weer de O.C.S.G.-gebedsmiddag plaats! Deze is in de stilteruimte van de Hanzehogeschool, Zernikeplein 7 (van Olsttoren). De gebedsmiddag is van 11.30u tot 14.00u, deze tijd is verdeeld in twee blokken van een uur met daartussen een half uur lunch in de kantine (zelf meenemen/kopen).

Het idee is om vrijblijvend met elkaar te bezinnen en in ('popcorn')gebed onze verenigingen, activiteiten, RUG & Hanze, overheid en jouw gebedspunten voor te leggen aan God. Jullie zijn van harte welkom om de hele bijeenkomst mee te doen. Als je later komt of eerder weggaat is dat ook geen probleem!

We hopen veel mensen te mogen begroeten!

Hartelijke groet,
Bram en Femke