ARD
Vriend Niels

Schitterende poster!!

Dit valt gelijk met de Frontijnborrel :cry:

Schitterende poster inderdaad, leuk thema ook!

Maar helaas, je mist het belangrijkste jaarverband...

oh ja das wel rete jammertrouwens want ik moet ergens nog wel en harnasje hebben liggen maar idd helaas.is jammer voor de opkomst.
is trouwens toch ook ergens beleiddat er geen overlappende activiteiten mogen wordn georganiseerd op zelfde tijdstip? staat me zoeits bij namelijk.

Dan zullen jullie je borrel moet staken. Vraccie feesten staan namelijk al lang van te voren vast...

erpeebee schreef: rete en harnasje

mag ik die lenen?

ARD schreef: Dan zullen jullie je borrel moet staken. Vraccie feesten staan namelijk al lang van te voren vast...

Frontijn borrul leeft elke Frontino al weken naar toe, verdiend derhalve ook mijn voorkeur.

Maar is misschien ook niet de bedoeling van dit topic.

GSV'er schreef: Maar is misschien ook niet de bedoeling van dit topic.

Nee dat niet, maar je mag natuurlijk wel zeggen hoe zeer het je spijt dat je niet kan komen en dat het in potentie best een leuk feest had kunnen zijn... Maar ja, prioriteiten he?

Ja, prioriteiten hebben voorrang!

De Frontijn-borrel stond trouwens al in de agenda, dit V-feest niet...

agent_Fox_Mulder
K%S schreef: Ja, prioriteiten hebben voorrang! De Frontijn-borrel stond trouwens al in de agenda, dit V-feest niet...

Geweldig koos

ja, prioriteiten hebben voorrang!! haha

Goed zo vraccie!
Super leuk thema.
Nu maar hopen dat er wat mensen komen. En dan ook nog hopen dat ze verkleed gaan. Ik roep iedereen, behalve de frontino's natuurlijk, op om te gaan. Laat deze keer de GSV eens in de meerderheid zijn op vracciefeestjes! :bier:

mallechien schreef: Laat deze keer de GSV eens in de meerderheid zijn op vracciefeestjes! :bier:

zal toch wel een keer moeten lukken met bijna 50 nieuwe (pree-)leden.. kunnen we deze activiteit niet nog even verplichten? :wink:

Op de meeste Vraccie-feestjes die ik heb meegemaakt was de GSV meer leden vertegenwoordigd dan ATV.

Om dat zo te houden is 't inderdaad een goed idee om die schatjes van Unestra er verplicht bij te laten zijn.

agent_Fox_Mulder
zmith schreef: ja, prioriteiten hebben voorrang!! haha

Hé waar heb jij het nu weer over?
Het onderwerp was natuurlijk de Frontijnborrel.

Nou koos, die vracciefeestje waar ik was, daar was het anders om! Dan zijn we elkaar denk ik telkens misgelopen!

Dan ben jij op maximaal 2 feestjes geweest...

mallechien schreef: Goed zo vraccie! Super leuk thema. Nu maar hopen dat er wat mensen komen. En dan ook nog hopen dat ze verkleed gaan. Ik roep iedereen, behalve de frontino's natuurlijk, op om te gaan. Laat deze keer de GSV eens in de meerderheid zijn op vracciefeestjes! :bier:

Goed zo Marchien! Zo mag ik het horen!

Komt dus allen!!

kledingtipje:
:afro: :evilking: :girl1: :joker: :mario: :pirate: :sheildsmile: :vader:

leuk joh..