Lennert

Blame it on me... :roll:
Ik was ff bezig met het forum, toen mijn internetverbinding thuis ermee op hield. Vandaar dat het zo lang duurde voordat alles het weer deed. Mijn excuses!

Bakkie Krasse

nou vooruit dan, voor deze keer zie ik het door de vingers. :)

Webcie, ik kan het topic niet meer vinden met daarin de oproep voor fMRI proefpersonen.. ik wil zo graag ff showen met mn scan..

Hee Webcow, als je een nieuw bericht leest staat er linksboven in het bericht zo'n klein dingetje: . De tekst erbij luidt (als je er met je muis op staat): nieuwe bericht. Dat kan echt niet hoor... Wat een surrogaat-Nederlands. Heel passé. Zeer 2003.

Als ik op 'actieve onderwerpen' klik, dan gaat het niet goed.
Waarom??

Even je cache leeghalen wil nog wel eens helpen. Dat gaat via Internet Options en dan Temporary Internet Files. Of iets dergelijks.

Master Gee schreef: Als ik op 'actieve onderwerpen' klik, dan gaat het niet goed. Waarom??
Wat gaat niet goed? Klik je mis? Verschijnen er inactieve onderwerpen? Mijn glazen bol is defect....
Koos L schreef: Hee Webcow, als je een nieuw bericht leest staat er linksboven in het bericht zo'n klein dingetje: . De tekst erbij luidt (als je er met je muis op staat): nieuwe bericht. Dat kan echt niet hoor... Wat een surrogaat-Nederlands. Heel passé. Zeer 2003.
Volgens mij is het nu opgelost; maar om dat te checken, moet er eerst weer een nieuwe bericht komen ;).
Loewie schreef: Webcie, ik kan het topic niet meer vinden met daarin de oproep voor fMRI proefpersonen.. ik wil zo graag ff showen met mn scan..
Dan zul je een nieuw topic moeten openen ;). Helaas bestaat het topic niet meer. Je kunt overwegen om, afhankelijk van de resultaten van deze scan, een reply te doen in het huiskamer-topic, of in het andere uiterste een topic openen in het sub-forum religie voor academisie ;). Ik weet niet precies wat het beleid is voor vraag en aanbod topics; kennelijk is deze verwijderd.
Jean schreef: Even je cache leeghalen wil nog wel eens helpen. Dat gaat via Internet Options en dan Temporary Internet Files. Of iets dergelijks.

Die truc ken ik, maar het was niet nodig want nu doet hij et weer.

RAAR!!

Heeft met de sessie te maken.

Marnix schreef: Heeft met de sessie te maken.

jah?

Master Gee schreef: Als ik op 'actieve onderwerpen' klik, dan gaat het niet goed. Waarom??
Hmz hoe weet jij dat nou? Je weet niet eens wat niet goed gaat. Misschien klikte hij wel mis; weet jij veel. Vandaar mijn reactie.