Roell

Frinchov, van harte met jullie pre-installatie! Slotfeest was mooi en geniet van de GSV de komende jaren =)

Inderdaad! Gefeliciteerd en het was een briljant feestje!

Gefeliciteerd Frinchov! En het was idd een supermooi feest gister!

En zo is het!

Slotje?

Rinze schreef: Slotje?

Goeie :D

Dit was briljant. Volgend jaar weer dezelfde locatie, maar dan gewoon met beachwear. Tof dat jullie er allemaal waren en Frinchov uiteraard van harte gefeliciteerd.

Beachwear is zeker een goeie suggestie! De hitte die condenseerde en in een waas van zweetdruppels op de GSV'ers neerdaalde was nou niet een heel fijn gevoel.

Maaaarrr, jullie ook bedankt lieve mensen, gister was echt 1 van de geweldigste dagen uit mijn jonge leventje :)

En de regen daalde neer en de vloed kwam op...
En Frinchov gefelicteerd.

Ook dat is weer een stukje eenheid. Misschien dat de stomende hitte alle verkouden mensen goed gedaan heeft; afgezien van de normale brakheid voel ik me al iets beter.

Enfin, mooi feestje, prima lokatie.

Heb ook ontzettend genoten!! Bedankt iedereen! We gaan vast een hele toffe tijd tegemoet.. =)

HT schreef: Dit was briljant. Volgend jaar weer dezelfde locatie, maar dan gewoon met beachwear.

En met airco? :)

Was een lekker feestie. Heb ervan genoten

Dom, dom, dom, ik heb m'n jas laten liggen.
Als iemand hem mee heeft genomen, of er meer informatie is dan hoor ik het graag.
Ik heb al gebeld, maar er nam niemand op, morgen misschien beter.
Verder was het fantastisch alleen inderdaad wat warm, ik hoop dat er voordat er weer gereserveerd wordt voor volgend jaar even gecheckt wordt of er iets aan gedaan is.

Ursa schreef: ....Misschien dat de stomende hitte alle verkouden mensen goed gedaan heeft....

Ik kan uit persoonlijke ervaring vertellen dat mijn stem vanochtend klonk als een koud noodaggregaat, gevuld met schuurpapier ipv olie, en na wat warmlopen alleen nog een diep brommend geluid produceerde, onherkenbaar voor mensen.....

Pracht, wat een mooi feestje vannacht!!
Iedereen bedankt, alle minder-fitte mensen beterschap en Frinchov gefeliciteerd met jullie pre-lidmaatschap!

Bruins schreef: Dom, dom, dom, ik heb m'n jas laten liggen. Als iemand hem mee heeft genomen, of er meer informatie is dan hoor ik het graag. Ik heb al gebeld, maar er nam niemand op, morgen misschien beter. Verder was het fantastisch alleen inderdaad wat warm, ik hoop dat er voordat er weer gereserveerd wordt voor volgend jaar even gecheckt wordt of er iets aan gedaan is.

Nu je het zegt, er was inderdaad nog een jas over, die zal er nog wel hangen nu. Nog maar even proberen te bellen zou ik zeggen..

Was inderdaad een heel leuk feestje gisteravond! Helaas lag moest ik er om half 8 vanochtend al uit, waardoor om half 4 al weg moest van mezelf.
Frinchov bedankt en gefeliciteerd met jullie pre-installatie.

HT schreef: Dit was briljant. Volgend jaar weer dezelfde locatie, maar dan gewoon met beachwear.

Flutzedenmeester ben je ook, foei. Overigens ben ik wel voor.

haha idd, de eerste post als zedenmeester. hoezo een 'Ik weet niet meer wie ik ben' momentje

Zijn er ook foto's gemaakt afgelopen donderdag?

Ik meende dat er sowieso foto's waren gemaakt van die hippe tattoo's van novcie en ministers, dus zal er ook nog wel iets meer vastgelegd zijn. En anders kunnen we over een week of zes nog wel genieten van de ontwikkelde en ingescande foto's van de wegwerpcamera van pre-amica Brands.