Herbsgarden

Eerlijke NSG-vriend stuurde volgende advertentie:

Beste mensen,

Hier op de is een kamer te huur van 16 m2. De kamer is flink duur namelijk 340 inclusief. We hebben een beetje een huisjesmelker. Maar goed, als je nu een kamer zoekt is het misschien een oplossing. Je kunt er wonen zolang je maar wilt. De kamer is de mooiste uit het huis, nu nog geverft in meidenkleuren.

Het is een huis met 6 personen (inclusief de persoon die in de kamer komt) Er zijn nu 3 meiden en 2 jongens. Het huis heeft twee verdiepingen en er wonen 3 boven en 3 beneden. Beneden wonen twee N.S.G.ers (inclusief mijzelf) Graag zouden we nog een N.S.G. er, GSVer of ichtiaan op dezelfde verdieping willen hebben. Boven wonen 2 meiden en 1 jongen, waarvan ik weet dat ze niet gelovig zijn. We delen allemaal 1 badkamer en 1 keuken, hal, wc en douche.

We vragen daarom iemand die actief mee wil helpen met het schoonmaken, aangezien er veel mensen in het huis wonen. Verder hebben we geen eisen. Dus stuur een mailtje en wie weet.Als je nog vragen hebt, kun je ook mailen. Mailadres is: harrydegraaf@gmail.com

P.s. je betaald de eerste maand 100 euro administratie kosten (huisjes melker geen idee waarom dat zo duur is) + dubbele huur (exclusief gas/water en licht= € 290). Dus je verliest flink wat geld in de eerste maand.

De tranen springen in m'n ogen, wat een eerlijk verhaal.

Maar eigenlijk wacht ik nog op het goedmakertje, dé reden waarom je een paar euro meer zou betalen voor je kamertje. bijv. dat er iemand woont die fysiotherapie studeert en op aanvraag een massage kan geven naar je uurtje bodyfit, dar er een computernerd is die je altijd helpt met je digitale problemen of iemand met een auto die die altijd wel uit wil lenen, "omdat-ie anders toch maar voor de deur staat weg te roesten".

Herbsgarden

Mooi he? Echt goudeerlijk. Een triggerende slottekst is inderdaad geen gek idee. Misschien is dit wat: "Harry is niet alleen persoonlijk bijzonder aimabel, maar is door een combinatie van zijn moederlijke bezorgdheid en Geneeskunde-kennis ook the best a man can get als je in een vliegtuig flauwvalt. Geeft ook vet goede tips als je vervolgens moet reigeren. Bovendien weet hij veel van filosofie en kan hij als geen ander Robbie Williams en Vengaboys nadoen bij karaoke."

Kijk daarvan zou ik overstag gaan.