G-Ziña

Hoi!
Wij zijn op zoek naar een leuke, gezellige, spontane nieuwe huisgenoot! Het liefst in de leeftijd vanaf 20 jaar.
Vanaf 1 oktober is er plek voor jou, aan de aquamarijnstraat 489 aan de galerijkant van de flat (13 m2).
Dus mail een leuke brief waarin je beschrijft wie je bent en wat je doet, en waarom jij onze ideale huisgenoot zal worden.
Wie weet wordt jij dan door ons uitgenodigd voor een gesprek.

Liefs:
Geziena & Marlies

oja, voor de mensen die graag willen weten hoe duur het gaat worden: ik zit nu in die kamer en betaal 205 euro. Marlies wordt hoofdhuurder en die gaat alles op een rijtje zetten wat het precies wordt want het is nu nogal een chaos.
oja! in april krijgen we huursubsidie! dus dan wordt het cheaper...

BerniceSmit

Mag het ook vanaf 19 jaar? Of is er teveel animo?

we hebben al een aantal reacties gehad, ook van mensen onder de 20. je kan het altijd proberen als je het echt graag wil. er staat niet voor niets liefst vanaf 20 jaar. dat houd een optie open voor jongere mensen. wij willen gewoon een super toffe huisgenoot!

Ongelooflijk wat een discriminatie. Bernice is een hartstikke aardig meisje, je mag mij wel opgeven als referentie :y:

AssessorJoost
Roell schreef: Ongelooflijk wat een discriminatie. Bernice is een hartstikke aardig meisje, je mag mij wel opgeven als referentie :y:

onze casanova.

BerniceSmit

Haha, dankjewel Roel, ik zal eens mijn best doen om een mooie brief te schrijven :)

Dik schreef:
Roell schreef: Ongelooflijk wat een discriminatie. Bernice is een hartstikke aardig meisje, je mag mij wel opgeven als referentie :y:

onze casanova.

Beginnen jullie weer met dat op elkaar projecteren van eigen eigenschappen?

Wat is een gallerij trouwens?

Dat is een soort betonnen pad dat als het ware voor alle appartementen in een flat langs loopt, zodat de bewoners die verder dan een meter van de lift wonen niet alsnog hoeven te gaan vliegen.

haahahahahaha Henq wat een mooie uitleg :D

heb je al een huisgenoot gevonden G-ZiƱa?

JAA! we hebben iemand gevonden! topic kan dus dicht!

ps. iedereen succes met verder zoeken!