siegard

Hey,

Zou ik misschien van iemand een creditcard kunnen lenen? Ik wou namelijk een vliegticket boeken, maar je kunt alleen betalen met creditcard. Helaas heb ik die zelf niet. Is er misschien iemand met een creditcard die dit ticket voor zou willen schieten? Ik kan het geld direct overmaken. Het gaat trouwens niet om een enorm bedrag, dat scheelt misschien (zo'n 30 euro). Zou heel tof zijn als iemand mij kan helpen!

Groeten,

Siegard

Goed de voorwaarden lezen: meestal moet de eigenaar van de creditcard vliegen, of in geval van meerdere tickets, meevliegen.

Uit ervaring werkt het bij Easyjet en Alitalia zo, uit ervaring weet ik ook dat ze het nooit checken bij de balie, maar misschien vergelijken ze het wel met je paspoort.

Het betaalsysteem van Ryanair blokkeert het in elk geval niet.

Geen flesjes water meenemen. dan heb je hun watercontrolesysteem flink aan het dansen

Eerst maar eens zo'n ticket zien te regelen. Ik heb trouwens de voorwaarden ff doorgelezen, maar ik kon niets vinden over dat de eigenaar van de creditcard zelf moet vliegen. Dus de oproep geldt nog steeds....

hej, ik heb wel een creditcard mocht je het nodig hebben bel me dan maar even

Zelf een creditcard aanvragen is trouwens ook zo gepiept. Kost bijna niks (eenmalig iets van 13,-) en superhandig om te hebben als je een keer geen geld meer op je rekening hebt staan bijvoorbeeld ;)

Geregeld, topic kan dus gesloten. Els bedankt!