Aedo

Volgend jaar studeer ik een halfjaar in Uppsala, daarom komt mijn kamer vrij (voor onbepaalde tijd: ik keer er niet in terug).
Mijn huisgenoten zijn hartstochtelijk op zoek naar iemand die hen wil vergezellen, dus als je interesse hebt mag je mij een mailtje sturen: aed.oostindier@gmail.com (of sms'en, of een postduif sturen. Morsecodes liever niet, die worden verstoord door flikkerende, niet goed werkende lampen op de galerij van de Saffier tegenover mij).
Naast mij wonen er twee jongens van Ichtus (waarvan er een waarschijnlijk vertrekt in augustus), een dame van Unitas en een verenigingsloze, maar wel aardige en muzikale componist van elektronische muziek, die wie weet ooit componeert voor de loungebar die mijn andere huisgenoot gaat opzetten. Dit is de tijd om te netwerken.
Goed, praktische informatie dan:

Adres: Topaasstraat 15
Grootte kamer: 17m2
Prijs: €310,64

(incl. gwl, excl. internet en wasmachine à (20+15)/5=€7,-/mnd)
Aan het eind van het jaar krijg je gemiddeld €100,- van het servicekostenvoorschot terug.

De kamer bevindt zich op de bovenste verdieping van een rijtjeshuis, met een ruime overloop. Het huis heeft een grote keuken en een achtertuin waar je je fiets veilig neer kunt zetten.

Interesse? Mail dan naar aed.oostindier@gmail.com.

Groeten,
Arend Elias