MdR

Amitjee amitjiekwe,

Uw CKC is op zoek naar artiesten voor de poprock-avond van dit jaar, op 25 juni !
Weet u het nog? De chaos vorig jaar? Fans buitelden over elkaar heen om een glimp op te kunnen vangen van de artiesten die zich op het podium vol extase overgaven aan de muziek. De presentatoren stonden trillend naast het podium, bang voor het moment dat ze zich weer zouden moeten vertonen voor de opgezweepte menigte...

Wilt u diegene zijn, wiens voeten gekust worden door de menigte? Bent u die nieuwe Leonard Cohen, klaar om een legende te worden?

Meld u dan nu aan voor de poprock-avond van dit jaar!

Speelt u wel eens een deuntje op uw gitaar of piano? Schroom dan niet om dit te laten horen aan de vereniging, en eventuele potentials. Bands, liedjes of improvisaties, alles kan en mag!

Stuur dan nu een mailtje naar martijn.deruijter@gmail.com, of laat het even weten via de telefoon (0629321380)

Uw CKC

Henri gaat een duet doen met Miss Montreal, dat belooft wat!

Ik wil wel een paar plaatjes van Normaal zingen, maar ik weet niet of dat het Genre is?

als je hier aan meedoet, mag je dan ook naar de borrel voor commissieleden en christalhelden?

Ik denk dat ik mijn blokfluitkunsten hier wel kan laten horen. Weet alleen niet of dan mijn voeten gekust worden of dat de voeten onder mijn lichaam worden weggetrapt.

TheoSikkema

Waarschijnlijk wordt je blokfluit samen met je tanden uit je mond getrapt :)

MdR schreef: Weet u het nog? De chaos vorig jaar? Fans buitelden over elkaar heen om een glimp op te kunnen vangen van de artiesten die zich op het podium vol extase overgaven aan de muziek. De presentatoren stonden trillend naast het podium, bang voor het moment dat ze zich weer zouden moeten vertonen voor de opgezweepte menigte...

Als ik me niet vergis buitelden fans over elkaar heen om een glimp te kunnen opvangen van de presentatoren terwijl de band trillend naast het podium stond. Het bewijs hangt ingelijst op mijn kamer...

Ben schreef: Ik denk dat ik mijn blokfluitkunsten hier wel kan laten horen. Weet alleen niet of dan mijn voeten gekust worden of dat de voeten onder mijn lichaam worden weggetrapt.

Ik denk dat er helemaal niks gebeurt, want je hebt je befaamde blokfluit tijdens je senaatsbezoek aan mij cadeau gedaan. Bedankt nog.

Koning Drietand

Is het ook gewenst dat Niek St. zijn dansje doet op mr. Oizo? Eventueel in hoogwaardigheidskledij?

ik wil misschien wel een liedje zingen, maar heb geen bandje ofzo.. wie vind het leuk om in mn bandje te komen?

Mag ik in je bandje Gez? ik speel semi-akoustische bastriangel.

oe, nou dat optreden wordt dan wel heel speciaal.. opzich is een gitaar en/of piano ook wel goed... drumstel zou natuurlijk helemaal vers zijn, maar is niet perse nodig om een optreden te doen..

G-Ziña schreef: .. drumstel zou natuurlijk helemaal vers zijn, maar is niet perse nodig om een optreden te doen..

Je maakt een grapje, neem ik aan?

Herbsgarden

Een ritmische dieselaggregaat was bij de sing-in toch ook voldoende?

Elsa schreef: Mag ik in je bandje Gez? ik speel semi-akoustische bastriangel.

ik gok dat ik dit ook een keer gezegd heb

MdR schreef:
G-Ziña schreef: .. drumstel zou natuurlijk helemaal vers zijn, maar is niet perse nodig om een optreden te doen..

Je maakt een grapje, neem ik aan?

aangezien er niet zo veel mensen drums spelen zou het jammer zijn als ik niet kon optreden omdat die er niet zou zijn. met drumstel klinkt alles toch net ietsje swingender, dus graag wel, natuurlijk. :P

't Probleem is dat elke drummer om de een of andere reden denkt dat zijn of haar bijdrage de belangrijkste is...

Hè, toe Martijn, reageer nu even...

jasper, eduard, nicolien en klarien geven zich ook op voor een optreden .

hm ik wou net posten dat ik geen talenten heb in die richting, maar nu kan ik er dus niet meer onderuit. ik vind trouwens dat een opgave alleen telt als je je zelf opgeeft!