AlindaGerrits

Hoi,

Ik ben Alinda Gerrits, 17 jaar en ik ben van plan volgend jaar Psychologie te gaan studeren in Groningen! Ik woon in Dronten, dus ik wil graag vanaf september in Groningen komen wonen. Wie kan mij aan een kamer helpen?

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Alinda!

contact: alinda_gerrits@hotmail.com

Ben je ook van plan bij een studentenvereniging te gaan Alinda?

AlindaGerrits

oja, oepsie, vergeten bij te zetten!
Ik ben inderdaad van plan om bij een studentenvereniging te gaan, alleen twijfel ik heel erg tussen NSG en GSV..;)
Ik wil dus wel het liefst christelijke huisgenoten.

Kom maar gewoon gezellig bij ons;) Verder zullen we wel reageren in dit topic als er iets vrijkomt. Er staan momenteel alleen kamer die per juni beschikbaar komen, wat natuurlijk iets te vroeg is als je pas in september komt studeren in Groningen. Maar ik zou er wel rekening mee houden dat je misschien een maandje (of 2) extra moet huren om gelijk in september een kamer te hebben.

AlindaGerrits

haha, ik twijfel nog steeds..:p
Het zou inderdaad niet echt een probleem zijn als ik al vanaf juli of zo moet huren, als het niet anders kan!
Dus hou me maar op de hoogte!

Mag ik weten waarom je twijfelt? Waarin vind je bijvoorbeeld NSG aantrekkelijker? Als je vragen hebt over de GSV, kun je die altijd stellen natuurlijk :)

AlindaGerrits

nou, ik vind het sowieso belangrijk dat in mijn studententijd mijn geloof wel versterkt, en niet verzwakt, wat je bij sommige studenten nog wel eens ziet. Ik weet niet of ik hiervoor beter bij NSG of GSV kan zijn..;) waarschijnlijk allebei wel, en het ligt natuurlijk ook wel aan jezelf, maarja. Verder denk ik eigenlijk dat ik bij GSV ga. Vooral omdat dit kleiner is, en ik het wel fijn vind als je in een bijbelstudie niet heel erg verschillende opvattingen hebt over sommige dingen. Oja, ik zie ook een beetje op tegen de ontgroening, stel ik me dan aan, of is die echt zo zwaar?;)

Er is nog nooit iemand niet door de ontgroening gekomen omdat die te zwaar was;)

AlindaGerrits

haha, okeee. ik heb weer hoop.:P wat moet je allemaal doen in die ontgroening eigenlijk? (a)

Anders kom je gewoon een keer gezellig op soos daarover kletsen, Alinda. Lijkt me leuk!

AlindaGerrits

21 juni was volgende open soos toch?

Klopt, maar je kan natuurlijk ook gewoon eerder langskomen. Dan is er een wat intiemere sfeer en heb je alle GSV'ers voor jezelf.. ;-)

jaspermann schreef: Er is nog nooit iemand niet door de ontgroening gekomen omdat die te zwaar was;)

Ho even, nu lijkt het alsof er nooit iemand afhaakt. Dat is niet waar.
Maar als je weet dat je bij de GSV wil, dan is dit wel het laatste waardoor je je moet laten tegenhouden. Het novitiaat is als springen van een heel hoge duikplank: je kan aarzelen in het begin, maar als je er echt voor kiest door te zetten, houdt niets je tegen en is het gewoon een onvergetelijke ervaring.

Paula Lunenborg
Lammert schreef:
jaspermann schreef: Er is nog nooit iemand niet door de ontgroening gekomen omdat die te zwaar was;)

Ho even, nu lijkt het alsof er nooit iemand afhaakt. Dat is niet waar.
Maar als je weet dat je bij de GSV wil, dan is dit wel het laatste waardoor je je moet laten tegenhouden. Het novitiaat is als springen van een heel hoge duikplank: je kan aarzelen in het begin, maar als je er echt voor kiest door te zetten, houdt niets je tegen en is het gewoon een onvergetelijke ervaring.

Mooi verwoord :) En dat is het!

Lammert schreef:
jaspermann schreef: Er is nog nooit iemand niet door de ontgroening gekomen omdat die te zwaar was;)

Ho even, nu lijkt het alsof er nooit iemand afhaakt. Dat is niet waar.
Maar als je weet dat je bij de GSV wil, dan is dit wel het laatste waardoor je je moet laten tegenhouden. Het novitiaat is als springen van een heel hoge duikplank: je kan aarzelen in het begin, maar als je er echt voor kiest door te zetten, houdt niets je tegen en is het gewoon een onvergetelijke ervaring.

Wel oppassen dat je niet plat op je rug landt...?

Ehm Lammert, Jasper gebruikt een dubbele ontkenning. Heb je dat door? Nooit niet betekent dus niet dat het nooit gebeurd.

Grietje_Eva

Maurice schreef:

Ehm Lammert, Jasper gebruikt een dubbele ontkenning. Heb je dat door? Nooit niet betekent dus niet dat het nooit gebeurd.

Gebeurt*