BerniceSmit

Hoi!

Aangezien veel mensen vakantie vieren en sommigen ook écht vakantie hebben, wil ik een beroep doen op jullie vrije tijd.
We (ik en 2 medestudenten) zijn druk bezig met onderzoekspracticum en er is een groot tekort aan proefpersonen.

Het onderzoek duurt ongeveer een kwartiertje en zal plaatsvinden in het Heymansgebouw (dichtbij het noorderplantsoen) of de bloemstraat.
Het doel van ons onderzoek zullen we achteraf vertellen. Het onderzoek doet geen pijn, is niet saai en je kunt daarna lekker weer in het noorder plantsoen zitten.

De tijden dat je welkom bent, zijn:

Woensdag 04 - 05 11.00 - 16.00
Vrijdag 06 - 05 11.00 - 17.00
Maandag 09 - 05 9.00 - 17.00
Dinsdag 10 -05 11.00 - 17.00

Ik hoop dat je langskomt!

BerniceSmit

Voor morgen heb ik nog minstens 4 personen nodig! Vrijwilligers?

Bernice! Morgen gaat niet lukken, maar ik kan vrijdag wel komen is dat ook goed? Uurtje of 13:00?

BerniceSmit

Super! Ik schrijf hem op!

Kun je ook gewoon een keer langskomen?

BerniceSmit

Ja hoor, het kan zijn dat er dan iemand anders voor je is die nog niet klaar is, maar ik denk niet dat dit snel zal voorkomen ;)

Ik kom morgen wel even langs. Moet ik nu al een tijd weten?

Mag ik morgen half 4?

BerniceSmit

Natuurlijk! Ik plan je in. Bedankt! Wanneer je komt maakt niet zoveel uit, maar het is het handigst dat ik het kort tevoren weet :)

BerniceSmit

Vandaag zijn jullie welkom in lokaal BBL 0017 aan de bloemstraat 36 (rode gebouwtje aan de rechterkant)

BerniceSmit

We zitten nu weer aan de bloemstraat 36 maar dan kamer 131 in het officiele gebouw!

Hartstikke leuk om even te doen en het duurt echt maar een kwartiertje. Gewoon even gaan dus.

BerniceSmit

Bernadet, Henrieke, Hillien, Rik, Laura, Ton en Andrea bedankt!
Vandaag heb ik echter nog heel wat proefpersonen nodig! We zitten aan de bloemstraat in lokaal 0042. Bellen kun je op 06-57942281