ROel

Hoi!

Mijn zusje Trianca is sinds kort in Vinkhuizen komen wonen. Zij is nu drie jaar bezig met de kappersopleiding en kan al goed knippen.
Ze wil wel tegen een kleine vergoeding mensen knippen (alleen knippen = 7,50; kleuren o.i.d. is wat duurder).

Dus als jullie goedkoop naar de kapper willen moeten jullie haar even mailen.
Haar e-mailadres is: trianca90@hotmail.com

jammer dat ik net nog naar de kapper ben geweest.

doet ze ook suggesties met wat je het beste zou staan, en dat dat dan ook werkelijk waar is?

AssessorJoost

Hoe oud is ze? Grapje natuurlijk :)

Klinkt goed, houd je tip in m'n achterhoofd!

Niet zulke slechte grappen maken Dik. En wat stond er in je bericht van één minuut daarvoor? Was net te laat..

AssessorJoost

Zoals mijn mama altijd zegt: alles weten maakt niet gelukkig.

Herbsgarden

Hoe oud is je moeder?

ROel schreef: trianca90@hotmail.com

Ik denk dat ze ongeveer 90 is, denken jullie ook niet?

Goed verhaal Roel! Misschien kan de jaarbundelcie haar nog ff een jaarbundel cadeau doen, zodat ze vooraf kan vertellen wat ze met je haar gaat doen, voor het te laat is ;)

Theo is Theo, Jan is Jan en Dik is Dik...

De knappe kapper knipt en kapt knap, maar de knappe knecht van de knappe kapper knipt en kapt nog knapper dan de knappe kapper knipt en kapt.

De beste kapper knap knipt knapper dan de beste kapper knap knippen kan

AssessorJoost

Gezellige kapster, die Trianca. Kan ik iedereen van harte aanbevelen! Ze heeft al wel een vriendje overigens...

Ja, ik ben laatst ook geweest en het is me prima bevallen!

+1!

En die 7,50 is inclusief een kopje koffie (versgezette, geen Senseo), dus geen haar op mijn hoofd die er spijt van heeft.

Is dit de GSV kapper in wording? :) Toch maar eens goed naar jullie haar kijken, komende HV

Ik overweeg ook om Trianca maar es een bezoekje je brengen. Kan de volgende die erheen gaat even een foto van mij en mn haar meenemen? Misschien heeft ze er een hele goeie visie op.

Koning Drietand
HT schreef: Ik overweeg ook om Trianca maar es een bezoekje je brengen. Kan de volgende die erheen gaat even een foto van mij en mn haar meenemen? Misschien heeft ze er een hele goeie visie op.

Aankomende maandag ga ik erheen. Als ik een foto moet meenemen moet je die vanavond maar geven

Koning Drietand

Heeft je zusje een nieuw nummer Roel? Ik probeerde haar te bellen maar dat nummer deed het niet meer.

Lijkt mij ook wel een idee om ff langs te gaan, kan wel een knipbeurt gebruiken denk ik...

@Chris, als ze haar werk nou echt heel slecht deed had je misschien wel geen haren meer op je hoofd om er spijt van te hebben :P

Kan ze misschien ook haar opsteken voor Diesgelegenheden??

Is dit nog steeds spelende? Ik zag vanochtend ook dat ik maar weer eens heen moet.

Koning Drietand

Ik ga er om 6 uur heen. Dus denk het wel. Gewoon even mailen.