Monica

Beste/lieve GSV'ers et alii,

Wanneer u een huisgenoot zoekt in Vinkhuizen vanaf de zomer (of wanneer u weet dat iemand anders weet dat iemand anders een huisgenoot zoekt), kunt u dit bericht verder lezen.

Vanaf de zomer wil ik graag op kamers en ben nu alvast aan het kijken. Mijn budget reikt niet ver.
Verder zal ik nog actief gaan zoeken, maar een bericht plaatsen is altijd handig!

Vergat dit:

moniquewiertsema@hotmail.com

0629457286

Niet meer van toepassing

Monique497 schreef: Wanneer u een huisgenoot zoekt in Vinkhuizen vanaf de zomer (of wanneer u weet dat iemand anders weet dat iemand anders een huisgenoot zoekt), kunt u dit bericht verder lezen.

Betreft het een fysieke (on)mogelijkheid, een mentale, een morele?
Impliceert dit dat je, wanneer je nĂ­et aan de eisen voldoet, ook niet door kan lezen?
Hoe zit het trouwens met de zin van het leven?

Erg vaag berichtje Monique. Tenzij er drastische aanpassingen in komen begrijp ik het gewoon niet. Of was dat stiekem de bedoeling?

M'n laatste twee reacties op jou, Monique - deze meegerekend - konden nors overkomen. Dat is totaal niets persoonlijks, maar jouw berichten lenen zich goed voor norsige reacties;-)

Lammert, gelukkig hoef jij het niet te begrijpen. Ik heb zojuist een aanbod gekregen, dus zij begrijpen het gelukkig wel!:)

Overigens zie ik niet in waarom je de behoefte zou hebben een norsige reactie te geven.
Of moet ik lezen 'grappig?'. Voor mij zijn dit geen synoniemen, in ieder geval.

Hoe kan ik het niet persoonlijk opvatten?

Laatste reactie kan misschien wat hard overkomen, maar dat is niets persoonlijks ofzo...!

Jerry, Jerry, Jerry!

dacht dat er bij Frits nog een plaatsje vrij was ;)

pietipi schreef: dacht dat er bij Frits nog een plaatsje vrij was ;)

Klopt, maar daar ga ik natuurlijk niet mee in huis;p.

Hannah, wat bedoel je met 'jerry, jerry, jerry?' Ik heb een vermoeden...

Monique497 schreef: Hannah, wat bedoel je met 'jerry, jerry, jerry?' Ik heb een vermoeden...

Zoiets als , met de quote die ik citeerde vanaf 1 min 56.

Hannah schreef:
Monique497 schreef: Hannah, wat bedoel je met 'jerry, jerry, jerry?' Ik heb een vermoeden...

Zoiets als , met de quote die ik citeerde vanaf 1 min 56.

Geweldig! Ik lach me slap.

oi oi oi hellend vlak:) me like.

Hoorde het pas nog iemand hebben over een kamer in het centrum voor een kleine 200 euro. Interesse? Zo niet, dan moet ik je overleveren aan de Anti-Vink.

Zoniet, dan heb ik wel interesse in een kamer voor 200 euro in het centrum ? :)

Hannah schreef:
Monique497 schreef: Hannah, wat bedoel je met 'jerry, jerry, jerry?' Ik heb een vermoeden...

Zoiets als , met de quote die ik citeerde vanaf 1 min 56.


Was dat echt? Wat een geschreeuw!
Verder heb ik geen zin in herrie met Jerry en Monique, dus ik berust in het niet-weten.

Haha, Lammert. Ja, dat was echt. Het moet een schok voor je geweest zijn.