Dafne

Beste studenten,

Voor mijn afstudeeronderzoek zoek ik naar vier groepen deelnemers. Ik zoek jongens met een verbroken relatie voor een fMRI onderzoek en meiden met een verbroken relatie, een korte relatie of een lange relatie voor een eyetrackingonderzoek. Beide onderzoeken vinden plaats in het Neuroimaging Center van het UMCG en je verdient er een vergoeding mee!

Groep 1 Jongens met liefdesverdriet voor vragenlijsten en fMRI scan (2 uur, 20 euro vergoeding)

  • 18-25 jaar
  • Westers
  • Rechtshandig
  • Heteroseksueel
  • Relatieduur van minimaal 6 maanden
  • Relatie maximaal 6 maanden geleden verbroken

Groep 2 Meiden met liefdesverdriet voor vragenlijsten en oogbewegingen filmen (1 uur, 10 euro vergoeding)

  • 18-25 jaar
  • Westers
  • Heteroseksueel
  • Geen bril of lenzen
  • Relatieduur van minimaal 6 maanden
  • Relatie maximaal 6 maanden geleden verbroken

Groep 3 Verliefde meiden met korte relatie voor vragenlijsten en oogbewegingen filmen (1 uur, 10 euro vergoeding)

  • 18-25 jaar
  • Westers
  • Heteroseksueel
  • Geen bril of lenzen
  • Relatieduur van maximaal 4 maanden

Groep 4 Verliefde meiden met lange relatie voor vragenlijsten en oogbewegingen filmen (1 uur, 10 euro vergoeding)

  • 18-25 jaar
  • Westers
  • Heteroseksueel
  • Geen bril of lenzen
  • Geen pilgebruik
  • Relatieduur van minimaal 1 jaar

Behoor jij tot één van deze groepen? Geef je dan alsjeblieft op! Jongens kunnen mailen naar onderzoekverbrokenrelatie@gmail.com en meiden naar strong>onderzoekpupilverwijding@gmail.com</strong.

Alvast heel erg bedankt!

Jemig, eerst linkshandigen, en nu mensen met een bril of lenzen. Dit wordt persoonlijk!@#! Volgende keer wordt het "-iedereen behalve Elsa"

Het is nog erger hoor, Aziaten mogen eigenlijk ook niet meedoen met een eyetrackingonderzoek omdat hun ogen niet goed zichtbaar zijn..

Aziaten doen sowieso niet meer mee.

O ja ik zie het, je moet Westers zijn. Dát is pas discriminatie.

Charlotte schreef: O ja ik zie het, je moet Westers zijn. Dát is pas discriminatie.

je bent gewoon jaloers dat je niet lekker makkelijk 10 euro kan verdienen

Hoezo. Zie ik er Aziatisch uit?