Petrus

Hier is ie dan: de nieuwe GSV banner!

Gebruik hem waar je kunt. Hij staat ook bij de GSV-docs.

Mooi gemaakt

zier er mooi uit! mijn complimenten

ziet er goed uit hoor.
kan eindelijk de 3 jaar oude banner die ik nu nog onderaan de pagina zie staan worden vervangen:
edit: hij is vervangen

ik vind m sexy. ook erg leuk dat er mensen op de foto's staan die nog niet bedankt hebben, een hele verbetering. mes compliments, Petrus!

geweldig! ik wou het net aan de webcie vragen wanneer de banner zou worden vernieuwd! Mooi gedaan Petrus!

Ziet er mooi uit! Is de GSV ook eindelijk verlost van die "foeilelijke" dassen van Senaat Timmermans. Had ik zelf al weinig last meer van, daar Beekhuis hem in Bakkeveen door het slijk heeft gehaald... Gelukkig dat Robbert de oude banner nog even laat draaien, kunnen we er (emotioneel gezien) afscheid van nemen...

Herbsgarden

Wat een propaganda. Klaske Sikkema stijlvol en verdiepend? Wat een onzin.

Antuma ik heb nog nooit zo'n lol gehad om een stropdas!!! Haha had je hem alweer terug of ligt tie hier nog ergens in huis?!?

Beekhuis schreef: Antuma ik heb nog nooit zo'n lol gehad om een stropdas!!! Haha had je hem alweer terug of ligt tie hier nog ergens in huis?!?

We hebben het er over gehad... Je mocht de bewuste Senaatsdas houden (ik heb binnenkort toch een nieuwe...) :wink:

wat een vertrouwen stefan!

Nu ook daadwerkelijk op de site.

Yey!

Ziet er goed uit! Maar klopt het dat er niets gebeurt als je op 'klik dan hier' klikt?

Ja dat klopt. De banner linkt alleen door op de hoofdpagina, als het goed is.

Ik vind em leuk! Echt!

Ik sta erop, met mijn 'verdiepende' kop :)

Kan ik die banner ook ergens op mn Hyves kwijt en zo ja: hoe?

http://www.gsvnet.nl/gsvdocs/148.gif

Met deze link moet je een eind komen. Kwestie van knippen en plakken lijkt me.

Ja dat snap ik, maar waar op je Hyves kun je dat plaatsen?

Oh ja, ik wilde nog even zeggen dat ik Jan stom vind.
Verder vind ik de banner ook heel tof, maar dat mag ik zeker niet meer zeggen nu.