YeHeSs

3 april 2006: Café 't Pleidooi benefietbingo voor de Groningse voedselbank.

Hoewel de oorzaken zeer divers zijn, heeft een toenemend aantal Stadjers behoefte aan ondersteuning door de voedselbank. Hoewel er gewerkt zal worden aan structurele oplossingen, is er momenteel nog geld nodig om de eerste honger voor de betrokkenen te stillen.

De Studenten Organisatie Groningen organiseert daarom een bingo waarvan de opbrengst naar de voedselbank gaat. Door diverse studentenverenigingen (GSV, Hendrik, Dizkartes etc.) en andere organisaties (S.O.G. en Student en Stad) zijn er prijzen beschikbaar gesteld.

De entree bedraagt € 5,00. Een biertje kost € 1,75. Ook een gedeelte van de bieromzet zal worden bestemd voor de voedselbank.

De presentatie van de avond is in handen van Cathy en Gré, bekend van hun programma "heel gewoon Cathy en Gré" op de lokale omroep OOG TV. Dit progamma is overigens komende woensdag weer te bezichtigen.

Voor meer informatie: www.studentenorganisatie.nl
Het adres van Café 't Pleidooi is Peperstraat 31, Groningen.

Wat heeft de GSV eigenlijk beschikbaar gesteld?
Ik ben er ook wel bij trouwens.

Het lint van de monarch. Na haar zedelijke eer zal nu symbolische eer worden bezoedeld.

De GSV zal een bijbel aanbieden als kado!

Tot vanavond!

De winnaar van de bijbel was erg blij. Hij is katholiek, maar had nog geen bijbel. Hij beloofde om hem te laten signeren door de pastoor.
Hans had nog een valse bingo en moest daarom het Wilhelmus zingen, wat hij erg goed en hard deed. De journalist van het Dagblad van het Noorden vroeg nog naar zijn naam.
Ik heb een mooie vissekom gewonnen met vissen van HSV (de SOG van de hanze)
Erg tof zo'n avondje bingo-en dus.

Diederik Brink is de gelukkige winnaar.

Zie voor het artikel in het Dagblad het topic "GSV(ers) in de media"

Ik dacht al dat het vaandel ter beschikking gesteld zou worden ;)

Leuk en goed initiatief die bingo.