corrp

Hoi!

Heb je altijd al wat meer gezelligheid in je kamer willen hebben? Dit is je kans. Mr. Jingles (muis) is gratis af te halen. Inclusief compleet hok. Dit is dus echt een 'koopje'! Bel bij belangstelling 06 33834907.

Illustratie van het geheel: zie hieronder.

Aww Mr. Jingles! Goeie herinneringen. Maar nee bedankt. Succes ermee!

Wow, die muis is echt wel een baas. Mr. Jingles voor erelid. Hij heeft per slot van rekening novitiaat gelopen. Wie schrijft even een voorstel voor de volgende HV?

*Christianne*

En als Mr. Jingles erelid is, dan wil jij natuurlijk zijn nieuwe baasje zijn! Wanneer kom je hem halen?

Als je em nog even in leven houdt dan kunnen we
'em volgend novitiaat wéér gebruiken.
Dan laten we hem 'vrij' op de meisjesslaapzaal, kun je lachen.

Uit betrouwbare bronnen heb ik vernomen dat deze muis stinkt...

Zie ik dat nou goed? Krijgt hij borrelnootjes?

Ik heb mogelijk interesse, ik moet er nog even over nadenken.
Het zou een beetje paradoxaal zijn als ik eerst 17 muizen over de kling jaag en er vervolgens eentje ga verzorgen...

Haha, via marktplaats waren er al 4 liefhebbers dus de muis is ondertussen vergeven!
@ H3nQ: hoef jij er iig niet meer over na te denken
@ Beekhuis: had ik dat gezegd? Goeie promopraatjes houd ik zeg.

Topic kan dus dicht!

@Corien

Ik zou uitkijken op Marktplaats, daar kopen mensen ook muizen om ze te voeren aan hun huisdier-slang...

Herbsgarden

@Smeerkees

Treurige dag voor de GSV dus.

Paula Lunenborg

Je kunt m gewoon meenemen naar de winkel! Dat istie wel gewend van het novitiaat. Zijn pootjes kunnen ook wel gebroken zijn van het getril in zn kooitje dat aan het stuur van de fiets van Loïs hing, hehe.

loisvdiermen

Ah, mister Jingles m'n novitiaatsbuddy is zomaar verdwenen ;)

Die mensen met huisdierslangen moeten even met een stoffer en blik voor onze flat langslopen. Hebben ze er zo 5 te pakken. Gratis en voor niets van 837. Wel even opletten dat ze er niet nog 1 op hun bakkes krijgen..