Tinka

Hey allemaal,

Over twee weekjes ga ik heerlijk skieën :D! Heb al een allegaartje bij elkaar gesprokkeld qua ski-uitrusting en heb alleen nog een skibril en snowboots nodig..
Dus als iemand (jammergenoeg) verhinderd is dit jaar mee te gaan, maar nog wel bovenstaande dingen heeft en deze ook uit zou willen lenen: ik hoor het graag!

Oh, aangezien lenzen niet mijn ding zijn, zoek ik een bril die over mn gewone heen past. En mijn schoenmaat is 41/42.

Alvast bedankt!!!

Snowboots heb je niet echt nodig, gewoon stevige stappers is genoeg...

Bedankt voor de tip!

Maar in tegenstelling tot sommige anderen heb ik nogal een beperkte schoenvoorraad..
Dus als er iemand is die nog een paar heeft staan, ik ben er blij mee!

Bump

Bril over je gewone bril heen raad ik je af, tenminste als je z'n grote skibril (goggle) bedoelt.

Ski bril is binnen, nu nog wandelschoenen met goed profiel/boots. Wie helpt me uit de brand??

Heb hier wel maatje 44 snowboots liggen, waarschijnlijk wat groot, maar als ze je niet te groot lijken mag je ze prima komen ophalen.

Toch leuk dat je hoopt dat er buiten de pistes sneeuw ligt.

Altijd optimistisch blijven :D

Bedankt voor aanbod Jurjen, maar maatje 44 lijkt me beetje te groot

Maakt niet heel veel uit hoor. Ik heb ook een jaar rondgesjouwt op maat 45. Je loopt er niet heel veel op en een wandeling van 5 kilometer kan je er nog prima op maken :)