deboer

Webcie,

fantastisch dat nu onmiddellijk bij het bekijken van het forum de mogelijkheid bestaat om te kijken wat er de komende weken allemaal te doen is. Maar nu heb ik een activiteit geplaatst en zie ik dat die actviteit al in 1970 begonnen is. Dat lijkt mij een beetje sterk, want toen was ik er nog niet eens en had de GSV nog geen eigen website. Kunnen de twee foute agendapuntjes verwijderd worden?

Vraag 2 is: waarom kan ik dit zelf niet verwijderen?
Opmerking is: de tijd moet goed ingesteld worden om dit soort problemen te voorkomen denk ik, want wijzigen is vooralsnog onmogelijk!!

oke dan, de kalender is niet 100% perfekt ;)

gebruikers, let dus op, doe het gelijk goed de 1e keer dan is er nix aan de hand, je kan fout geplaatse activiteiten niet zelf verwijderen, wél wijzigen, echter het wijzigen is ook niet helemaal goed te doen, her en der staat niet alles goed, cq er staat nix.. (vertaling heeft niet plaats gevonden vermoed ik)

Lieve Webcie

Volgens mij heb ik nu ook wat problemen met de agenda. Ik heb geprobeerd twee keer de uitvoering van Troupe op de agenda te zetten (19 en 20 maart). Dat ging heel gesmeerd, maar helaas krijg ik de items niet terug te zien in de agenda. Ze staan wel als klikbare items op de voorpagina, maar de link leidt tot niets.
Kan dit verholpen worden?

Ah gelukkig geen bug, maar een feature, je bent reunist, behoort tot de groep "Oudlid" en niet tot de groep "GSV", alleen agenda activiteiten geplaatst door GSV'ers worden direkt geplaatst. Activiteiten geplaatst door Oudleden die moeten eerst gechecked en toestemming worden verleend door een Moderator.

Bij deze zal ik zeggen dat ik dat nu ga doen ;)

Vriend Niels

Lieve Webcie,

Voor 13 maart stond op de online kalender een tijdje geleden nog de verjaardag van am. Kiffen gepland. Heden is mij echter opgevallen dat dit of door technische redenen niet meer vermeld is, of dat deze gebeurtenis blijkbaar niet belangrijk genoeg blijkt te zijn. Het is al niet zo tof dat am. Kiffen zijn verjaardag lichtelijk wordt overschaduwt door de wisselings-HV. Om niet te vergeten dat er ook nog een amice jarig is lijkt me het wel gewenst als het op de kalender word geplaatst...

Helaas verjaardagen worden pas weer met de kalender gekoppeld eventueel na de lancering van de nieuwe Online Jaarbundel.

Je kan de activiteiten, een eventueel verjaardagsfeestje bijv., met als doelgroep de (of een deelgroep van de) GSV toevoegen aan de kalender, echter dit was niet vermeld, en een mail was verstuurd naar diegene die de verjaardag heeft toegevoegd!