nienke

Met bk gaan wij vanaf volgende week Onversneden Christendom behandelen, en ik vroeg me af wie dat boek nog in de kast had liggen? En of het dan ook uitgeleend mag worden natuurlijk :) Ik hoor het wel!

TheoSikkema

Hee Nienke. Die heb ik wel en die mag je ook wel lenen. Zal ik em een keer in je bus gooien of is dat niet veilig in jouw huis? Anders mag je em morgen tussen 11 en 13u wel komen halen.

(Dit is Hannah btw)

Ik heb hem hiero ook...

hey Hannah, relaxt! Als je m een keer door de bus wil doen zou dat fijn zijn, ik heb morgen geen tijd om het op te komen halen! Moet je wel ff bellen, misschien ben ik thuis, doen we ook thee ofzo ;). En het is prima veilig...

En iemand anders van bk wil vast die van jou wel lenen Herman, denk niet dat heel veel m al aangeschaft hebben.

Ik kan die van jou lenen he Matthijs? Ik kom hem ook wel een keertje ophalen, of anders neem jij 'em dinsdag mee Siebrand?:P

SJ schreef: Ik kan die van jou lenen he Matthijs? Ik kom hem ook wel een keertje ophalen, of anders neem jij 'em dinsdag mee Siebrand?:P

Ik wil hem wel meenemen, maar dan kan je niet voorbereiden :P

Iemand die het boekje van mij wilt lenen, kom maar langs!

Boerema schreef:
SJ schreef: Ik kan die van jou lenen he Matthijs? Ik kom hem ook wel een keertje ophalen, of anders neem jij 'em dinsdag mee Siebrand?:P

Ik wil hem wel meenemen, maar dan kan je niet voorbereiden :P

Hm goed verhaal, ik zal nog even kijken wanneer ik hem ophaal.

He, Herman, kun je em vanavond meenemen naar de novcie/paarsborrel? Tnx!!

De paarsborrel is bij mij, dus als je weggaat kun je hem meenemen.

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb ook een exemplaar, ik weet alleen niet of het al uitgeleend is of niet. Mochten er nog mensen een exemplaar nodig hebben, dan wil ik wel op ontdekkingstocht gaan om 'm weer op te zoeken... ;)

Ik zou hem graag van je willen lenen. :)

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik ga eens op zoek dan, ama. Veenstra woont bij mij in huis, dus je kunt 'm dan via haar krijgen. :)

L1Rn4urAyA7aTEe

Ik heb gezocht naar het boek, hij is pleite en resideert waarschijnlijk nu in Assen. Ik probeer 'm terug te krijgen... Moraal: leen nooit boeken uit... ;)

Heb zelf al eentje gekocht dus opzich hoef je niet al te veel moeite te doen.