Koos L

Donderdag bleek weer eens dat er veel schaakliefhebbers zijn, dus het leek me leuk dat te inventariseren. Het klinkt mij relaxed in de oren om een keer voor soos aan met wat schaakbordjes te gaan zitten of zo.
En je kunt ook op internet prima terecht. Zelf gebruik ik www.chessmania.net , daar kun je inloggen, je zetten doen en afwachten. Het hoeft niet meteen afgemaakt te worden en je krijgt ook geen mailtje per zet, wat mij betreft werkt dat wel lekker. Kunt net zoveel partijen doen als je wilt en je kunt er alle tijd voor nemen als je wilt. Je kunt mij uitdagen door Lieffijn op te zoeken.

ik maak je gek...

Poker is inderdaad bijzonder 2006. Schaken op soos ben ik wel bij. Als het een beetje aangekondigd wordt ben ik er wel bij.

Die schaaktalenten van mij zijn niet buitensporig, maar lijkt me wel n keer leuk idd!

Ben na mijn fanatieke periode van schaken in de derde ook wat in de versukkeling geraakt op dat vlak. Maar ik wil wel eens wat weer ophalen.

Yeah! Ik ben ook van de partij/in voor een partij.

Ik doe mee!

Doe dan ook even mee op www.chessmania.net (daar wordt bijvoorbeeld Lieffijn gepijnigd door Robbinho)!

Ik doe ook mee!

Check ook .

Koos L schreef: Doe dan ook even mee op www.chessmania.net (daar wordt bijvoorbeeld Lieffijn gepijnigd door Robbinho)!

Meld je even aan en post hier je nickname.
Dan nodig ik je uit voor het team van de GSV!

Jes. Ik heet - hoe origineel - Ursa. Ik heb me al aangemeld bij je team.