Rolv

:hallo: Can I have you attention please?

Het gsvnet heeft een hele mooie random foto generator pagina waar men een impressie kan krijgen van ons clubje, das mooi! Alleen zijn deze foto's volgens mij de afgelopen twee jaar niet meer ververst. En sinds deze functie hoogst waarschijnlijk alleen door gasten wordt gebruikt, lijkt het mij een goed idee om hier een flinke digitale heggeschaar op toe te laten.

Nou heb ik z'n vermoeden dat het voor de webcie een simpel klusje moet zijn om dit even te fiksen. En om taken een beetje te verdelen, de Prescie heeft vast wel een presentatie liggen waaruit wat plaatjes geplukt kunnen worden.

Zo een probleem en een oplossing, wat wil je nog meer? :brille:

Goed punt!

Mee eens, en die random foto generator is ook niet echt handig. Je krijgt namelijk om de 10 foto's weer foto's te zien die je al eerder bekeken hebt. Een nieuwe, overzichtelijke pagina met foto's (die je zelf per categorie aan kunt klikken en dus niet random uitgezocht worden) zou de site voor gasten een stuk aantrekkelijker maken!

Hen3!! schreef: Mee eens, en die random foto generator is ook niet echt handig. Je krijgt namelijk om de 10 foto's weer foto's te zien die je al eerder bekeken hebt.

tja zoveel foto's staan er dan ook niet op, geloof ik ;)

Dit is al een keer eerder aangegeven bij de webcie (zie topic Lieve Webcie). De webcie zou toen kijken naar het beste programmaatje voor een aantrekkelijke foto afdeling van de site. Nadien is er nooit meer wat van de webcie vernomen op dit gebied. Goed punt dat je het weer aanstipt. Webcie..?