deboer

Gezocht...
Jong of ouder, blond, bruin, zwart of rossig, woest en rustig, aantrekkelijk, man en vrouw, verpleegkundig of vrijwillig,
en vooral: belangstellend in je medemens.

Wij zijn op zoek naar JOU en nog heel veel andere vrijwilligers!
Vrijwilligers die een van de vakanties tot een groot succes willen maken.

PROGRAMMABOEKJE aanvragen??

Mail dan naar vakanties@ditkoningskind.nl en meld ons naam en adres.

Wij helpen je graag op weg naar een vakantie om nooit te vergeten.
Voor jezelf, maar vooral voor de deelnemers die je dan mag begeleiden.
Zij wachten op jou!

Vriendelijke groet,
Yvonne en Rianne

Bezoekadres
Maliebaan 71-M Utrecht
Postadres
Postbus 85275 • 3508 AG Utrecht

Vakantielijn
10.00 - 14.00 uur: (030) 236 37 46
Telefax
(030) 231 30 54

E-mail

vakanties@ditkoningskind.nl Internet www.vakantiesditkoningskind.nl

Van Yvonne Dik, de grote baas achter het organiseren van deze vakanties, heb ik begrepen dat er voor de komende zomer nog heel erg veel vrijwilligers nodig zijn om vakantiekampen te helpen organiseren voor mensen met een verstandelijke en/of lichamelijke beperking. De termijn om in te schrijven als begeleider is inmiddels gesloten en het schijnt dat er nog tientallen mensen nodig zijn!!!! Lijkt het je leuk een keer mee te gaan met zo'n uitdagende vakantie die je nooit van je leven vergeet, dan kun je Yvonne onmiddellijk contacteren, maar je kunt ook hier een bericht achterlaten, of mij persoonlijk even mailen: gerwalddeboer@hotmail.com

Ha GSV'ers,

Bij het Koningskindkamp in Steenwijk van 18 tot 25 juni zijn twee vrijwilligers uitgevallen en zijn ze dus heel hard op zoek naar vervanging. Met koningskind ga je één week (all-incusive) op vakantie met een groep mensen met een beperking. Ik vond bovenstaande titel té leuk om er niet bij aan te sluiten, maar het is stiekem naast heftig en uitdagend vooral ontzettend gezellig, leuk en dankbaar. Ik ben zelf één keer meegeweest en het was echt een week om nooit meer te vergeten.

Als je nieuwsgierig bent, stuur me (vrijblijvend) een berichtje! Het gaat dus om twee plekjes, dus ook ideaal om met een mede-GSV'er te doen.

Groetjes,

Alexandra