ARD

wat lief zeg!!

Haha, toffe poster!
Komt er ook weer een briefjessysteem zoals vorig jaar? Was redelijk briljant namelijk...

sterker nog misschien heeft robbert ofzo of frank zou ook kunnen trouwens dat bord nog ergens hangen, was idd namelijk wel tof

Maar mag je ook komen als je wel fortuinlijk bent in de liefde?

Tuurlijk!! Alleen wordt het wel minder spannend...

ARD schreef: Tuurlijk!! Alleen wordt het wel minder spannend...

Of juist niet natuurlijk...... 8)

Ik neem aan dat iedereen eerst even langs de Usva gaat om Jurgens debuutfilmpremiere te aanschouwen! Zie ander topic.

Topper schreef: [..] Of juist niet natuurlijk...... 8)

OOO dat vind ik spottn.

ARD schreef: [..] OOO dat vind ik spottn.

haha

Hee Ardie, weet jij trouwens iets van een eenzaam wiel die de rest van zijn fiets mist?? 8)

Nee maar andersom wel....

Ik mag toch hopen dat dat geen goud/oranje gekleurde fiets is.

Vriend Niels
Master Gee schreef: Ik mag toch hopen dat dat geen goud/oranje gekleurde fiets is.

Jawel, die staat hier nu zonder voorwiel weg te roesten...

Ik hoorde overigens dat er vrijdag alleen bubbling gedraaid wordt..

Nylez schreef: Ik hoorde overigens dat er vrijdag alleen bubbling gedraaid wordt..

als je dan toch van je leden afwilt...

Nylez schreef: Ik hoorde overigens dat er vrijdag alleen bubbling gedraaid wordt..

hmm..

ARD schreef: [..] hmm..

Ik wil natuurlijk niet stoken...maar Ard, heb jij nog steeds mijn fantastische bubbling cd's? :D

Is die gevallen engel dood trouwens? vink spottn nl.

Sjit Toppper, wat heb jij een ontzettend lekkere avatar! Wie is het? En komt hij ook op t vracciefeest?

Vriend Niels

Je ziet toch wel dat ik dat ben Pieternel... En ik ben inderdaad van plan om morgen op het vracciefeest te komen!

Oh ja, speciaal voor jou heb ik ook een van Charlies Angels als avatar genomen...

Komt Natalie ook???????????Coooooooooooool!!!

Ja hoor, ik ben er ook bij! En mooie avatar Nylez, ik voel me gevleid!