VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique,

binnenkort is het weer zover: u kunt weer losgaan in het schone Leiden, want de VGSL 'Franciscus Gomarus' organiseert een feest!
Waan u op de high school uit de film die u zo vaak keek vroeger, dos uzelf uit als cheerleader of die hunk uit het rugbyteam en vier dit feest met ons mee.

We hopen u allen in groten getale te zien!

Met amicale groet,

Else Groenendijk
h.t. praeses commissie extern

Huuuuh tijdens ons Lustrum! Kan je niet maken man.

FTFY. Maar komt inderdaad niet zo goed uit.

Ach, wij hebben laatst al een niet te overtreffen High School Party gehad..

Of je gaat met heel discreet naar dat feestje. In dezelfde outfit. Worden ze helemaal gek.

VGSL Franciscus Gomarus

Amicae amicique,

Het amicale feest van de VGSL Franciscus Gomarus is morgen al! Vanaf 22.30u in Lazaru’s, Oude Beestenmarkt 32 in Leiden. Denkt u eraan dat u voor 01.00uur binnen bent? Wij hebben er zin in, u ook? We hopen u morgen allemaal te zien!

Met amicale groet,

Else Groenendijk
h.t. praeses commissie Extern

Anders ga je eerst de posts in het topic lezen voordat je er een standaard beticht in gooit..

Hoe zei jij dat ook alweer in een plaatje Siebrand?

Eentje met Samuel L Jackson, maar dat vind ik toch enigszins onbeschoft tegenover onze Amicae amicique desondanks al hun gebreken.

:)

Ferrum schreef: Anders ga je eerst de posts in het topic lezen voordat je er een standaard beticht in gooit.. Hoe zei jij dat ook alweer in een plaatje Siebrand?

Weet je hoe handig! Wij zouden ook autoreply moeten hebben voor aankondigingen van amicale feestjes op dinsdag. Maar ik vind het wel stom dat het mens [jaja amica] niet de moeite neemt om ons even persoonlijk aan te spreken.

High School - we zijn net aan het vieren dat die tijd voorbij is. Compleet ongepast.

En ze krijgen natuurlijk punten voor de poging ons over te halen. Ik zal even over de mogelijkheid nadenken...,

VGSL Franciscus Gomarus schreef: Amicae amicique, Het amicale feest van de VGSL Franciscus Gomarus is morgen al! Vanaf 22.30u in Lazaru’s, Oude Beestenmarkt 32 in Leiden. Denkt u eraan dat u voor 01.00uur binnen bent? Wij hebben er zin in, u ook? We hopen u morgen allemaal te zien! Met amicale groet, Else Groenendijk h.t. praeses commissie Extern

Krijgen we ook stickers? Anders kom ik sowieso niet.