Pien89

Lieve Mensen!

Aanstaande woensdag 4 november wordt er een prachtig concert gehouden door Marcel & Lydia Zimmer.

(voor iedereen die nog nooit van ze gehoord heeft: Het is echt een aanrader voor iedereen die van opwekking & praise houdt)

Het concert begint pas om 21:15, dus iedereen kan na de dankdagdienst meteen doorfietsen naar de Jeruzalemkerk.

Kaarten kunnen ter plekke gekocht worden, of in de voorverkoop bij Riemer & Walinga Boekverkoopers.

Het kost ook bijna niets, want op vertoon van je OV mag je voor 3,50 naar binnen!

Dus voor iedereen die zin heeft, kom lekker langs!!![/b]

Leuk zeg, mooie muziek maken ze!

Komt broer Hans ook?

Ik dacht van niet Pytric, maar volgens mij is MC Martin wel in de zaal...

TheoSikkema

Hans is toch van de film muziek?

Als je filmmuziek bedoelt, dan klopt dat. Zoals Lion king, Gladiator, Pirates o/t C., the Dark Knight.

Vergelijk de muziek van the Gladiator maar eens met die van Pirates, mooi voorbeeld van hergebruiken.

Leuk zeg! Zij hebben toch ook dat liedje De Heer is mijn herder, maar dan in een andere versie? Als iemand die nog voor me heeft, dan wil ik die wel heel graag hebben, want ik vind hem heel erg mooi.

goed punt, ik heb m weleens opgezocht via youtube, maar kon die versie dus niet vinden.