TuttieRuthie

tijdens het lustrum hebben veel mensen niet al hun troepjes mee naar huis genomen...! Wij hebben nog in de aanbieding:

  • een donkergroene lange jas met een donkerpaarse voering van het merk melka
  • een blauw geruite paraplu
  • een donkergroene blouse van het merk lake-side
  • een wit maskertje op een stokje
  • een vaas waar tijdens het toneelstuk water uit werd gedronken
  • een zwart met witte spin (eentje voor op je fiets)
  • twee witte heren hemden
  • een oranje leren tas met allemaal bonnetje enzo erin en een soort doolhofachtige versiering op de buitenkant.

Zit hier iets van jou bij? Reageer even in dit topic of bel even 0621947832.

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar.... die twee ballethempjes zijn van mij. Ik draag ze overigens niet meer....

Na de Dies heb ik nog een zilveren (of neppe) ring gevonden, met soort diamantjes erop. Ligt hier bij mij thuis, dus ook even bellen.

Die vaas/karaf is van Jil, weet alleen niet of ze dit leest.

Nu dit topic er toch is: ik heb een gele opwekkingsbundel voor piano laten liggen op de Dies. Het is een van de nieuwste aanvullingen, en ik heb hem van iemand geleend... Khoor het wel,

Hendri

die opwekkingsbundel is volgens mij beland in het koffertje van meneer de praeses...

Als je iets mist dat niet in de opsomming hierboven voorkomt dan is er grote kans dat het in één van de plastic zakken ligt die ik na de kleinkunstavond mee naar huis heb gesleept. Volgens mij is het meeste van het toneelstuk. Ik denk dat het tot oud&nieuw nog wel in de gang blijft liggen.

Harmen, wees eens niet zo laf. Post eens even wat er allemaal in die plastictasjes van je zit.

Tis Ruth

Ik vermoed sloffen, blauw maat 46.

Roskam schreef: die opwekkingsbundel is volgens mij beland in het koffertje van meneer de praeses...

nee, helaas; wel een aantal losse opwekkingskopietjes, maar daar heeft niemand iets aan denk ik.

ik ben bij de beachparty mn slippers kwijtgeraakt. Zijn die nog ergens gevonden?

- Martine H -

.. en mijn blauwe sportbroek met lichtblauwe strepen aan de zijkant wordt ook vermist. Heeft iemand die gesignaleerd?

En een zwarte vlinderstrik wordt sinds de dies door mij vermist....wie o wie heeft hem gezien?

- Martine H -

Mijn sportbroek is weer terecht hoor! dus jullie kunnen allemaal het zoeken naar die ene mooie broek met lichtblauwe streep staken..

Hen3!! schreef: En een zwarte vlinderstrik wordt sinds de dies door mij vermist....wie o wie heeft hem gezien?

Ik heb opzich een zwarte vlinderstrik die nog over was van de dies in de kast hangen. Kun je hem een beetje nader omschrijven, want iedereen kan wel roepen dat ze een zwarte vlinderstrik kwijt zijn, om zo de overgeblevenen te scoren. :wink:

(meenemen naar soos?)