Nicolien

Happietaria 2006

Eind november gaat Happietaria Groningen weer open! Happietaria is een restaurant volledig gerund door studenten van de vijf christelijke studentenverenigingen in Groningen. Een maand lang, dit jaar van 23 november t/m 21 december is het restaurant open met het doel zoveel mogelijk geld te verdienen voor 3 ontwikkelingsprojecten. Inmiddels zijn we al druk bezig met de voorbereidingen. Ook de doelen waar de opbrengst dit jaar naar toe gaat zijn bekend. Het is bestemd voor onderwijs in drie verschillende landen; India, Thailand en Sudan. Maar om Happietaria ook dit jaar weer een succes te laten worden en veel geld op te halen hebben we jouw hulp hard nodig!
Bezoek onze website www.happietaria.nl/groningen waar je in kunt vullen hoe vaak en wanneer je wilt helpen. Dit kan in de keuken, bediening of achter de bar zijn. We hebben ook mensen nodig die soms willen flyeren. Voorwaarde om aan de bar te mogen werken is wel dat je een IVA-certificaat hebt. Je mag ook een van de onderstaande contactpersonen aanspreken.
Je kunt je individueel opgeven, maar het is natuurlijk ook leuk om bijv. een keer met je bijbelkring, met vrienden, huis- of studiegenoten te komen werken. Op 22 november zal er een Medewerkers Instructie Avond plaatsvinden onder het motto: ‘Serveer jij voor mij een les erbij?’ Houd deze avond vrij in je agenda als je van plan bent om te komen werken in Happietaria.
Alle hulp is welkom, en samen kunnen we iets betekenen voor mensen die het zoveel slechter hebben dan wij!

Met vriendelijke groet van de personeelscommissie:
Arlien van der Laan (Ichtus): 06 42350659
Nicolien Schipper (GSV): 06 42508060
Laura Niazy (GSV): 06 54362783
Géanne Bosma (NSG): 06 23000957
Sarineke Nentjes (CSFR): 06 29256087
Gerie Glas (ATV): 06 45516240

iedereen aanmelden he :D :D

De website werkt niet goed. Je kunt je nog niet aanmelden voor werken, omdat daar geen link naar staat onder het kopje 'Restaurant'.

Je moet gewoon op personeel klikken in het menu aan de zijkant (Locatie, Reserveren, Het menu, De koks, Personeel, Gastenboek) Dan krijg je een mooi overzichtje waar nu nog overal nulletjes staan.

Of doet dat het niet?

Misschien moet je het zelf eens proberen. Als je nu naar 'Restaurant' gaat kun je dat menu nog niet zien. Je ziet alleen het menu als je via de 'Nieuws' pagina naar reserveren gaat.

En via dat menu kan je je opgeven toch? Ik zie het probleem niet. Volgens mij hoort er bij restaurant niks meer te staan behalve de locatie.

Onder 'Restaurant' stond vorig jaar Locatie, Reserveren, Het menu, De koks, Personeel en Gastenboek. Dit jaar staat het er niet, omdat het menu op de Locatie pagina is weggehaald.

Het menu kun je nu alleen te zien krijgen als je in het menu op de 'Nieuws' pagina op reserveren klikt. Lijkt me er niet echt duidelijker en logischer op worden, maar goed als dit de bedoeling is zou ik het lekker zo laten.

Nicolien schreef: Met vriendelijke groet van de personeelscommissie: Arlien van der Laan (Ichtus): 06 42350659 Nicolien Schipper (GSV): 06 42508060 Laura Niazy (GSV): 06 54362783 Géanne Bosman (NSG): 06 23000957 Sarineke Nentjes (CSFR): 06 29256087 Gerie Glas (ATV): 06 45516240

Het is Bosma ipv Bosman.

oops klein foutje. ik heb het even goed gezet :oops:

hdmaster schreef: Onder 'Restaurant' stond vorig jaar Locatie, Reserveren, Het menu, De koks, Personeel en Gastenboek.

Het staat er weer dankzij onze webmaster Lennert! Tevreden Wouter :P?

Iedereen die denkt komende tijd wel eens een keer in Happietaria te komen werken is van harte uitgenodigd om dinsdag langs te komen. Je krijgt in heel korte tijd een spoedcursus serveren. Daarnaast is het natuurlijk gewoon leuk om alvast een keertje rond te kijken in het vernieuwde pand.
Dus hopelijk allemaal tot dinsdag.

En als je je nog niet hebt opgegeven om te komen werken (en dat zijn er heel veel :P)geef je dan nu even op via de site.

het helpen klussen is er een beetje bij ingeschoten, kan vanaf volgende week wel helpen, just let me know..

iedereen komen morgen, tis leuk, gezellig en ook nog eens handig voor jezelf!!!!

bis morgen :D

Poster schreef: Kom dan dinsdag 21 november van half 5 tot half 6 naar Happietariapand voor een leuke instructie uurtje!

Heeft een knaap uit Thailand de teksten voor die postertje aangeleverd ofzo?

CC schreef:
hdmaster schreef: Onder 'Restaurant' stond vorig jaar Locatie, Reserveren, Het menu, De koks, Personeel en Gastenboek.

Het staat er weer dankzij onze webmaster Lennert! Tevreden Wouter :P?

Beetje late reactie, maar inderdaad goed bezig!

hey effe een oproepje:
we hebben nog mensen nodig om te werken bij Happie voor vrijdag en zaterdag. het ziet er nu als volgt uit:

het rooster voor vrijdag en zaterdag op dit moment:
Vrijdag 24 nov shift 1: 1 persoon shift 2: niemand
Zaterdag 25 nov shift 1: 3 personen shift 2: 2 personen
( Ma 27 nov shift 1: 0 personen!
de bardiensten voor allebei de dagen is al wel vol.

is iemand van jullie dit weekend in Groningen en zou die aub willen werken? laat me dan effe weteten door hier te posten/ mailen en of te bellen (0654362783)

Doe mij zaterdag de eerste shift maar.

heeey super zeg, ik zal het noteren. je krijgt z.s.m een bevestigingsmail.

Ik kan vrijdag de tweede shift wel. :)

super!!! ik geeft het door.

en omdat het zo kortdag is, krijgen jullie geen bevestiging meer. bij deze worden jullie gewoon op de door jullie opgegeven shift verwacht.

suc6

Nog maar even een oproepje. vooral voor vanmiddag en ook voor maandagmiddag hebben we nog veel mensen nodig. Heb je dus tijd, bel me dan even.

Gisteren de eerste dag gehad. Het ging al heel goed, ruim 1000 euro omzet!!!