mensenvriend

Donderdag 11 november soossingin!

Verzoek-singin op soos!

Wat: soossingin!
Wanneer: donderdag 11 november
Waar: op soos natuurlijk
Tijd: 21:30

De singin zal geheel gevuld worden met verzoeknummers! Neem dus allemaal je eigen gsv-liedbundel mee!!

Na deze soossingin heeft de Spac ook een feestje georganiseerd. Dus kom om 2l:30 allemaal gezellig naar de singin op soos, zodat we daarna met z’n allen aangenaam Amerikaans kunnen feesten!

Uw Basic

Swingfeest? maar dan ook een echt swingfeest???

mensenvriend
van der Jagt schreef: Swingfeest? maar dan ook een echt swingfeest???

Ja tuurlijk, maar niet nadat je eerst hebt soosgezongen!! :?

tof idee. ik ben erbij.

Hee, dat duurt dan zeker een minuut of 30, die singin? Want om 22 uur begint piekuur! :P

mensenvriend
K%S schreef: Hee, dat duurt dan zeker een minuut of 30, die singin? Want om 22 uur begint piekuur! :P

Tijdens piekuur kunnen we toch ook heel goed zingen? Misschien wel beter!! :roll:

K%S schreef: Hee, dat duurt dan zeker een minuut of 30, die singin? Want om 22 uur begint piekuur! :P

En anders bel je toch gewoon!!

Zijn er al verzoeknummertjes?

arend

Agnes schreef: Zijn er al verzoeknummertjes?

Vraag maar aan de diescie, die hebben nog heel erg veel verzoeknummers liggen van de dies!!!!

Create in me a clean heart.

Jij bent zeker een vriendin van Annerieke :wink: . Maar wel een toppertje inderdaad.

Ja idd, wij spreken altijd af om die samen te zingen!

Wat een tof idee! Ik zal er zijn!

LEUK! Waar kun je je verzoeknummerthes indienen? Hier??

ja

... kan helaas niet... zit ver weg...

mensenvriend
MaaT schreef: ... kan helaas niet... zit ver weg...

Ja ik weet dat Vinkhuizen ver is, maar zo ver weg dat je niet eens kan soossingen lijkt me toch wel ietsje overdreven :roll:

mensenvriend schreef: [..] Ja ik weet dat Vinkhuizen ver is, maar zo ver weg dat je niet eens kan soossingen lijkt me toch wel ietsje overdreven :roll:

Was dat het maar.... ik schat dat ikzo'n 1000 à 1500 km verderop zit dan...

mensenvriend
MaaT schreef: [..] 1000 à 1500 km verderop

:lol:

Ik vond zo'n liedje wel tof, alleen weet ik niet meer hoe die heet en hoe die gaat. Maar er komt een rivier in voor, en de titel begint met Jezus. Dacht ik.
Mag die ook?