jaspermann

Hallo GSV,

Voor na de 4 mijl (zondag 13 oktober) zoeken wij als commercie een aantal gsvers die het rode kruis willen helpen met het verzamelen van achtergelaten kleding.

Na de 4 mijl laten veel lopers kleding achter bij de start in Haren. Elk jaar verzameld het rode kruis deze kleding om het later uit te delen aan hen die het nodig hebben. Dit kost nogal wat tijd en het rode kruis zoekt dan ook vrijwilligers hiervoor. Nou hebben wij een mooi dealtje kunnen sluiten met hun. Namelijk dat zij een advertentie plaatsen in de jaarbundel voor geld en dat wij dan minimaal 10 man regelen om kleding te rapen.

Dus wil jij zondag 13 oktober om 15:00 in Haren een uurtje of 1,5 het rode kruis helpen en daarmee ook gelijk je vereniging? Geef je dan hieronder op:

ps. meer dan tien was helemaal niet erg zeiden ze.

Groetjes,

de commercie

Ik doe dit al drie jaar, hartstikke leuk om te doen.
De jaarbundelcommissie is er iig bij!

  1. Lotte
  2. Albertine
  3. Ron
  4. Maurice
  5. Pieter H.

Niemand die verder wil? Bij minder dan 10 krijgen we ook niks.

Paula Lunenborg

Ik vind dit wel heel erg leuk! Ik weet nog niet 100% of ik kan, mag ik m even op een optie zetten?

Kunnen jullie van tevoren precies zien hoe ik Haile Gebrselassie versla met een fenomenale eindsprint

ik ddacht dat jij ging hazen voor die vent

Klopt ga ik ook doen en dan laat ik me in de laatste 2 kilometer iets zakken en dan sprint ik hem weer voorbij in de laatste 100 meter.

Bump

Als de commercie zelf ookmeedoet zitten we al op 10 man.

Mijn moeder is jarig. Maar ik wil prima terugkomen om te helpen als er van de 180 gsv-ers niemand kan.

Is dit al geregeld? Ik loop zelf de vier mijl dus ik kan niet, maar dit is natuurlijk zonde om te laten liggen.

N.S.G. komt nu ook helpen samen met de mensen die hebben aangegeven ook te komen.