Remco

Hallo allemaal,

Net zoals wel meer Llavontarianen, zijn ook am. Oosterhuis en ik op zoek naar een kamer. Wij zijn in het bijzonder geïnteresseerd in kamers in Vinkhuizen. Waarom Vinkhuizen, vraagt u?
Nou,

  • het ligt lekker dicht bij het Zernike
  • het kost geen drol
  • je woont comfortabel (met z'n drieën alle faciliteiten delen)
  • en het is natuurlijk dé GSV-wijk van Groningen!
  • gewoon chill

Ben of ken jij iemand die een kamer weet (voor een van ons of voor ons beiden), laat dan alsjeblieft een reactie achter en maak ons hopelijk heel blij!

Nu hebben wij ook begrepen dat de Senaat momenteel bezig is om bij Patrimonium een nieuw GSV-huis te regelen (in Vinkhuizen), wat - indien dit lukt - erop neer zou komen dat er drie leden van Llavontar tezamen een pand zouden kunnen betrekken. Am. Oosterhuis en ik zijn hier natuurlijk zeer in geïnteresseerd. Bent u er eentje van de Senaat en weet u hier inmiddels meer van, schroom dan vooral niet om mij hieronder informatie te verschaffen over de stand van zaken!

Het bestuur? Dat je in Vinkie wil gaan wonen is nog tot daar aan toe, maar de Senaat het bestuur noemen is wel erg pauper.

Thierry schreef: Het bestuur? Dat je in Vinkie wil gaan wonen is nog tot daar aan toe, maar de Senaat het bestuur noemen is wel erg pauper.

sorry man, heb het verbeterd. Ik dacht, pas een beetje woordvariatie toe maar goed. Ik deed het ook maar 1x fout. Dat Vinky pauper is maakt me niks uit lol

Remco schreef: - gewoon chill

halfuur fietsen naar soos, zeker chill

edit: voor de rest; goed verhaal. Succes!

Soos is 1 keer in de week

edit: voor de rest goed verhaal

Remco schreef: - het kost geen drol

Moet je wel met een huursubsidieontvangende, welwillende huisgenoot wonen, anders betaal je alsnog 270 ;)

HarmenD schreef: Soos is 1 keer in de week
Remco schreef: - gewoon chill

ehhhmmm

HarmenD schreef: Soos is 1 keer in de week edit: voor de rest goed verhaal

Van Remco of van mij.
Voor de rest; wat Thierry zegt.

Het idee is dat de meeste vaker in de week naar zernike gaan dan naar soos.
Kort rekensommetje... ...
Dus vinkhuizen scheelt weer iets tijd, best chill

JøhnDylån
HarmenD schreef: Het idee is dat de meeste vaker in de week naar zernike gaan dan naar soos. Kort rekensommetje... ... Dus vinkhuizen scheelt weer iets tijd, best chill

Dus soos is voor jou de enige reden pauperhuizen en omgeving te verlaten?
Toegewijd, maar wel een trieste zaak.

JøhnDylån schreef:
HarmenD schreef: Het idee is dat de meeste vaker in de week naar zernike gaan dan naar soos. Kort rekensommetje... ... Dus vinkhuizen scheelt weer iets tijd, best chill

Dus soos is voor jou de enige reden pauperhuizen en omgeving te verlaten?
Toegewijd, maar wel een trieste zaak.

Dat niet, maar de kans dat je minder hoeft te fietsen vanuit vinkhuizen is groter.
(niet dat ik niet van fietsen hou, maarja)

Mensen ik heb liever allemaal positieve reacties in de trant van "Ja man, Van Veluwen, ik weet een kamer!" en "Ik ken ene X en die kan je echt een topkamer verschaffen in de rode flat", dan een ietwat ordinaire flame war over het aantal keer per week verlaten van Vinkhuizen voor gelegenheden als soos. Vermakelijk, maar ook vervelend omdat ik iedere keer weer valse hoop bleek te hebben.

Kijk ook eens op het forum van NSG ofzo. Daar staan soms ook nog wel kamers.

Remco schreef: Mensen ik heb liever allemaal positieve reacties

Ga je al, kamer in vinkhuizen prefereren...

Manon ten Have

Jaja, dibs op dat huis in vinkytown dat senaat gaat regelen.
Dacht dat dat voor mij, emmy en vriendin werd geregeld. Ben een beetje teleurgesteld als dat niet meer zo is. Ik heb daar in juni al contact over gehad met de senaat. Ik verkeer ook nog steeds in de veronderstelling dat nu niet aan andere mensen wordt gegeven. (No offense)

Remco, ik denk dat je voor dat huis beter zelf de senaat persoonlijk(er) kan benaderen.
Mark is toch je vader?

slotje?

Namens de magister morum:' Ik vind het ontoepasselijk dat jullie een huis in vinkhuizen zoeken, ik heb jullie tijdens het novitiaat niet opgevoed om naar die pauperwijk te vertrekken, sukkols.'

Manon ten Have schreef: Jaja, dibs op dat huis in vinkytown dat senaat gaat regelen. Dacht dat dat voor mij, emmy en vriendin werd geregeld. Ben een beetje teleurgesteld als dat niet meer zo is. Ik heb daar in juni al contact over gehad met de senaat. Ik verkeer ook nog steeds in de veronderstelling dat nu niet aan andere mensen wordt gegeven. (No offense)

Hey Manon,

Dit soort dingen kun je beter even iemand van de Senaat vragen, in plaats van te gaan speculeren op GSVnet. Zelfde geldt voor Remco trouwens, je hebt altijd een sneller antwoord als je een Senator opbelt (dus eigenlijk wat Stephanie zegt).

Welk vinkytown huis?