UndahCovah

Vandaag komt er een amicaal bij mij tukken, hij wil het liefst op een matras slapen. Heb jij een matras over die ik dit weekend kan lenen? Woon je bij voorkeur in vinkhuizen? Laat het dan ff weten door mij te mailen/bellen/smsen/hier een berichtje achter te laten.

Bvd

Ik heb hier wel een luchtbed liggen die ook erg goed ligt, kan je komen ophalen, maar een matras? Het moet wel een beetje een amicaal weekend blijven..
Jurjen

De amicaal in kwestie wou perse een matras hebben, als het maar even kon...

Oioioi, gaan ze ook nog eisen stellen...

Ik zoek ook nog een matras maar dan voor te kopen en het liefst met dat binnenveren-systeem. 130 bij 200 cm. Iemand nog tips voor waar ik dat kan halen voor minder dan 200 euries? Dankuwel.

Meditras, meubelboulevard hoendiep.

en ik heb nog wel een matras van 90 bij 200 over, gewoon voor de heb. Wel zelf ophalen.

N.B. Steendam
UndahCovah schreef: Woon je bij voorkeur in vinkhuizen?

Dat kunnen er niet veel zijn. Waarom maak je alles zo moeilijk voor jezelf Herman?

Wakeboarden krijg je hoofdpijn van! Maar was zeker de moeite waard.

IN2U bedankt voor het plan en geld, 2Gether bedankt voor het uitvoeren (Y)

rolv schreef: Wakeboarden krijg je hoofdpijn van! Maar was zeker de moeite waard. IN2U bedankt voor het plan en geld, 2Gether bedankt voor het uitvoeren (Y)

Tof dat je dat even in dit topic neerzet rolf z'n broer...

Geen idee waarom het daar staat, was namelijk gewoon bij regio 2 op de pagina.

Ik heb hier wel een matras liggen, dat je mag lenen, Herman. Op voorwaarde dat je er netjes een hoes omheen doet bij gebruik.

Parelstraat 112, das om de hoek voor jou, maar ik ben pas tegen etenstijd thuis.

Ik krijg er al één van Arend, maar alsnog bedankt iedereen!