Ilja

Dit is een bericht speciaal voor alle dames van de GSV.

Ben je nog op zoek naar een galajurk voor de dies? Dan kun je terecht bij mevrouw Afman, 050-5566180 (Hoogkerk). Zij verhuurt al jaren (zelfgemaakte) galajurken en heeft inmiddels een aardige collectie op zolder hangen. Ze is lang niet de beroerdste wat betreft het verstellen van jurken en levert standaard bijpassende accessoires (stola en evt. bloem). En het mooiste van alles: het kost je maar 15 euro. Een afspraak maken is geheel vrijblijvend en doet geen pijn.

  • Tot zover dit bericht. -

15 eu? hmm. Nu ben ik serieus aan het twijfelen om niet gewoon een galajurk aan te doen.

en met wie was je van plan om te gaan?

HT is al bezet!

Herbsgarden
UndahCovah schreef: HT is al bezet!

Right on, IndeKoffah! The boy is yours.

Ilja schreef: Dit is een bericht speciaal voor alle dames van de GSV. Ben je nog op zoek naar een galajurk voor de dies? Dan kun je terecht bij mevrouw Afman, 050-5566180 (Hoogkerk). Zij verhuurt al jaren (zelfgemaakte) galajurken en heeft inmiddels een aardige collectie op zolder hangen. Ze is lang niet de beroerdste wat betreft het verstellen van jurken en levert standaard bijpassende accessoires (stola en evt. bloem). En het mooiste van alles: het kost je maar 15 euro. Een afspraak maken is geheel vrijblijvend en doet geen pijn. - Tot zover dit bericht. -

hoeveel geld krijg je hiervoor, Ilja?

@ UndahCovah: That's right. Niemand zal me meer van je afnemen.

Tenzij er 40 euro en twee kratjes bier tegenover staat...

Ben?

Hebben ze ook een jurk/rokkostuum in 1?

De Dies komt er weer bijna aan! Mochten er nog vrouwen zijn die nog geen galajurk hebben, dan heb ik naast het bezoeken van mevrouw Afman (zie eerste post) nog een tip: Aly Bakker in Beijum. Zij verkoopt cocktail- en galajurken die ze ergens uit Duitsland vandaan haalt. Prijzen varieren van 25 tot 50 euro. Ze heeft niet bijzonder veel jurken, maar als een origineel modelletje wil, kun je er altijd even kijken.

De meeste jurken staan op marktplaats. Zie . Je kunt via de mail (alybakker@hotmail.com) een afspraak maken om (bij haar op zolder) te passen. Ze woont op Jaltadaheerd 204.