Vandekamp

Goedemiddag kamerzoekers,

Wij kregen als Senaat een mail van een oud-GSV'er dat hij tijdelijk 2 kamers beschikbaar heeft.
Een mooi huisje in het centrum en wel in de nieuwe Sint Jansstraat.
Het gaat om een huis waar je de benedenverdieping met elkaar deelt, de woonkamer en keuken zijn op die verdieping. Vervolgens ga je een trap omhoog waar naast de badkamer twee kamers zijn. Één kamer is ongeveer 12m2 en de andere iets kleiner, ongeveer 10m2.

De kamer is vanaf 1 oktober beschikbaar en zal minimaal een half jaar te huren zijn. Ondertussen proberen ze het huis te verkopen, het kan dus zijn dat je er langer kan zitten. Tot half september is dit aanbod exclusief voor GSV'ers beschikbaar, daarna gaat deze het wereldwijde web op. Reageer dus snel en stuur een mail naar senaat@gsvnet.nl

Buitenkansje lijkt me zo!

xx

Kost dat?

650 excl. aldus de praesneef.

Goeie topictitel. Nooit geweten dat je ook gewoon ín oud-GSV'ers kunt gaan wonen, maar dit lijkt me voor sjaars ideaal om de studententijd mee aan te vangen.

Nou hoor, ik wou dat grapje net maken

Hebben alle pre-amicae en pre-amici al een account op het forum? Velen zijn immers nog op zoek naar een kamert.

De meesten hebben een account, maar morgen worden ze pas gemaild over wat ze op de site kunnen verwachten, hoe ze het forum moeten gebruiken en met name hoe ze lijstjes moeten maken.

Kan dat laatste niet naar iedereen gemaild worden? Ik snap er namelijk ook nog steeds geen reet van

Zie het Lieve Webcie-topic, lieve Maurice