eva mariëtte

Hi! Mijn touchpad van mijn laptop is al een halfjaar stuk en gebruik sindsdien een gewone muis. Ik heb eigenlijk geen idee of een touchpad zo gemaakt is of dat je terug moet naar de winkel.. Wie o wie heeft er verstand van?

ik weet niet of die zo gemaakt kan worden, maar als je nog garantie hebt zou ik even langs de winkel gaan zodat die hem kunnen maken...

Heb je ongeveer een half jaar geleden Windows opnieuw geïnstalleerd? Heb je een half jaar geleden windows teruggezet naar een herstelpunt? Met andere woorden, weet je zeker of je laptop touchpad software (goed) is geïnstalleerd? Heb je nog garantie op je laptop? Heb je de laptop bij een winkel of via internet gekocht?

Staat die wel in apparaatbeheer? Rechtermuis op Deze Computer->Eigenschappen(->XP tabblad Hardware)->Apparaatbeheer. Kan zijn dat ie gewoon staat uitgeschakeld, was bij de muis van m'n broers laptop zo...

eva mariëtte

Oke thanks voor de tips!

Vaak kan je het touchpad ook met een toetscombinatie aan/uit zetten. Wellicht staat die van jou al een halfjaar uit.

Is het gelukt dan?

eva mariëtte

is opgelost, bedankt. Slotje?

Eerst even vertellen hoe.

Oh, dan gooi ik het wel weer even open zodat Eva ook daadwerkelijk kan reageren hier.

eva mariëtte

func f7 (a)

Lekker blond :)