Arend

lekker klikken voor een vergroting

Hoihoi,

Nummer zoveel in de rij, maar toch ben ik, of zijn wij, erg blij jullie te kunnen vertellen dat we gaan trouwen. Wie? Ik, met mijn lieve Annet. We zouden het erg leuk vinden om dit met jullie te delen, en we willen jullie dan ook van harte uitnodigen voor de kerkdienst en bijbehorende receptie.
Het gaat allemaal gebeuren in de Jeruzalemkerk (W.A. Scholtenstraat 25), en de dienst begint om 19.00 uur.

We hopen jullie daar allemaal te zien!

Arend & Annet

wat kijk je toch weer lekker ondeugend op de foto, Arend ;). Bedankt voor de uitnodiging; ik heb m in mn agenda staan. Veel plezier met de laatste voorbereidingen!

Ik ben erbij

ooooh wat lief!

Herbsgarden

Yes, I'll be there!

ga je dan ook "I'll be there" van Mariah Carey zingen? Dan zou je mij in ieder geval een enorm plezier doen.

Arend, vrije vogel af....

Zal er zijn!

Arend, wanneer jij op huwelijksreis bent, wie neemt jou taak over in de regio-comissie? Of stel je dat reisje gewoon even een jaartje uit?

Haha ik heb niet de illusie dat ik zo onmisbaar ben, maar neem anders even contact met de cc'er voor een sollicitatieformulier. Dat reisje gaat zeker niet uitgesteld worden.

Hee dit is morgen al, wat leuk! Komen jullie allemaal? Cool!

Dit zegt de jongen die het genant vond om z'n eigen topic te bumpen....

Maar dus allemaal komen enzo!

Ik zag net twee duifjes op de Saffier te stralen..

Als ik het schema goed heb doorgekregen, zit Annet nu in de make-up. Vet spannend!

Kan er vanavond niet bij zijn, maar Arend en Annet: van harte gefeliciteerd en alle geluk van de wereld toegewenst!

Herbsgarden

Vaker doen dit!

Henderi....