ja vond de KIK ook cool. Vooral natuurlijk omdat mijn lief er was, maar er hing ook een goede sfeer, GSV was oververtegenwoordigt, zelfs ATV was wel leuk, en onze VGS zusjes deden zelfs een duit in het zakje. Heb me uitstekend vermaakt. En ook tof: had de juiste workshops gekozen, dus ook nog best heel wat opgestoken!!!
:D

Heleen schreef: Naar de KIK met Marc Dik!

Hihi, ik heb vannacht over Marc Dik gedroomd. Ik mocht alleen geen handtekening :(

Heb een uitstekend weekend gehad! Goede workshops, lekker gezongen, veel oude bekenden gespot en natuurlijk reflectiegroepje 32. Ben benieuwd hoe het Marcus-project in de praktijk uitwerkt, maar heb er zin in!

het was goed jah.. denk ook dat ik de heiden heb gevonden:)

ik denk dat ik weet wie! ghehe

Koning Drietand

Reflectiegroepje 32 was natuurlijk hartstikke gaaf. Wel jammer dat je eerder weg was. Nu heb je gemist hoe je op een conferentie met a-relaxte barmensen toch kruipend een pak vla kunt veroveren. Je had er bij moeten zijn.

Was goed, veel dingen meegekregen enzo.

Op maandag vertrekken wordt niet bepaald beloond trouwens. Om 7 uur uit bed en dan met de benenwagen naar het station, pff...

Tsss, 8.15u zul je bedoelen. En wij maar op die dames wachten die gewekt werden met een stofzuiger.

O ja, Maureen, kan je als je hersteld bent van je perikelen de foto's online gooien? Of gewoon nu? Mooi!

nee dat doe ik dus niet, jammer he.. mag je lekker even op wachten tot de HV
KIK was leuk en leerzaam trouwens! Wat ik me afvraag is er nog iets teruggegeven aan een bepaald persoon?

Ja dat vraag ik me ook af!
En binnen CSR doen ze dat ook... maar dat ligt dan waarschijnlijk aan hun interne communicatie.

KIK was enorm tof trouwens. Iedereen die er niet was heeft in elk geval wat gemist, gelukkig is er dan altijd nog het bezinningsweekend (12-14 februari, wel vast opschrijven he ;) )