Farmer

Zie .

En is al bekend wat de vervanger gaat worden? Ik zag op de achterste pagina van de Media Marktflyer wel een goeie deal. Sony LED-TV 32" €549,=.

Hier heb ik natuurlijk niks an. Gewoon geld bieden of anders je snater houden.

En anders je snater houden? Een beetje opbouwend meedenken wordt niet meer gewaardeerd tegenwoordig?

Webcie mag topic dicht? Onderwerp niet meer relevant:

Ik waardeer de opbouwende opmerkingen, maar om dan een optie te noemen die door mij natuurlijk al lang is geëvalueerd voordat die op de achterste pagina van de MMfolder verschijnt, daar heb ik natuurlijk niks an.

En verder, niks van dat platte, daar heb je dus niks aan in je slaapkamer, probeer dat maar eens subtiel aan de muur te hangen.

Vervolgens, er is al 100eu op geboden, dus mocht je de unit nog tegen een redelijke prijs willen hebben, dan moet je er snel bij zijn. GSVnetkopers krijgen natuurlijk voorrang. Let wel, dit is niet hetzelfde als korting.

Ach, als jij al-saidi als een betrouwbare bieder beschouwt is er inderdaad 100eu geboden. Maar aan jou toon te horen is deze Sony geen optie?

Farmer schreef: Let wel, dit is niet hetzelfde als korting.

GSV'ers zijn niet meer wat ze zijn geweest. Toen ik op zoek was naar een fiets, en ik per abuis aan afdankertje van Kees Meijer tegenkwam op marktplaats waren er al zonder te onderhandelen een paar tientjes af.

Maar goed dat je dit oog van de duivel aan de kant schuift!

Herbsgarden
HT schreef:
Farmer schreef: Let wel, dit is niet hetzelfde als korting.

GSV'ers zijn niet meer wat ze zijn geweest. Toen ik op zoek was naar een fiets, en ik per abuis aan afdankertje van Kees Meijer tegenkwam op marktplaats waren er al zonder te onderhandelen een paar tientjes af.

Maar goed dat je dit oog van de duivel aan de kant schuift!


Mentko Nap gaf mij zijn rokkostuum voor vijf broden, twee vissen en een paar boekenbonnen. En toen was ik nota bene nog een intro!