Herbsgarden

Dit berichtje kwam binnen bij de SIC-redactie:

Beste studentenvereniging,

Begin 2008 lanceert stichting Jongeren & De Bijbel i.s.m. Deelstra & De Jong Communicatie een nieuw (gratis!) glossy tijdschrift voor christelijke studenten. Om dit blad zo goed mogelijk te maken hebben wij het advies van studenten nodig. Er zijn een aantal covers ontworpen en wij zijn benieuwd welke cover studenten het mooist vinden. Ook twijfelen wij nog over de naam van het tijdschrift: Leap of Relevance? Daarom roepen wij studenten op om mee te werken aan een kort onderzoek via http://www.thesistools.com/?qid=33838&ln=ned . Het onderzoek duurt slechts 5 minuten, maar is voor ons heel belangrijk!

Daarnaast zijn wij nog op zoek naar christelijke studenten die - op vrijwillige basis - een kort artikel willen schrijven over hun ervaringen met het studentenleven. Deze artikelen zullen worden gepubliceerd in het tijdschrift en/of op internet. Wij zijn natuurlijk vooral benieuwd naar welke rol het geloof speelt in het leven van een student.

Ook zijn wij nog op zoek naar jongeren die mee willen denken over de inhoud van het tijdschrift. Er zijn tientallen artikelen geschreven, maar niet alle artikelen kunnen gepubliceerd worden. Welk onderwerp moet veel aandacht krijgen en welk onderwerp juist niet? Met andere woorden: we zoeken jongeren voor onze redactieraad! De redactieraad geeft commentaar op de artikelen, adviseert over de invulling van het blad, enz. Na de zomer komt deze raad een paar keer bij elkaar (waarschijnlijk in Amersfoort). Voor informatie kun je contact met mij opnemen via de gegevens onderaan deze e-mail. Opgeven kan tot 21 juli a.s.

Ik wil u, als studentenvereniging, vragen om deze oproep z.s.m. door te sturen naar uw leden. Volgende week moet namelijk al een keuze worden gemaakt over de uitstraling van het tijdschrift. Deze e-mail is dus erg laat, maar door omstandigheden is dat helaas niet anders. Ik hoop alsnog op uw medewerking te kunnen rekenen.

Met vriendelijke groet,

Ruben Hadders
St. Jongeren & De Bijbel
E: r.hadders@gmail.com
A: Smeepoortstraat 36
3841 EJ Harderwijk
T: +31 (0)6 1645 1365F: +31 (0)84 717 4082

Nou herbs in de redactieraad!