Henk-Pul

Lieve WebCie
Zoals u weet heeft Geeltro geen wachtwoord meer om in het interne gedeelte te komen. Ik dacht dat deze maatregel voldoende was om Geeltro niet meer in het interne gedeelte te laten kijken, maar wat gebeur er: Luuk, huisgenoot van Geeltro laat Geeltro posten op het Geel- topic! Volgens mij is dat tegen de regels!

Ik stel voor dat Luuk moet boeten voor zijn actie. Een gepaste straf lijkt mij het bannen van Luuk gedurende de tijd van 2 maand,
Geeltro moet duidelijk gemaakt worden dat er regels zijn waar hij, ook al is hij Geeltro zich aan moet houden. Definitief hem bannen lijkt me niet nodig, maar toch zeker voor een langere periode.

Idd. Dit kan zo niet langer! Het escaleert helemaal uit de hand daar!

Pak vooral Luuk maar aan!

Bakkie Krasse

Het gaat echt te ver! Kunnen we eens een keer rustig over onze Geeltro roddelen, blijkt dat hij via Luuk het forum nog op kan. Doe er wat aan.

Ik vind dit allemaal een beetje overdreven. EJ is gebannen van het interne gedeelte van het forum omdat hij niet mag meegenieten van de aanstaande novitiaatstopics. Dat is vrij logisch, maar door deze maatregel blijft het geelforum verstoken van zijn zeer structurele, opbouwende en waardevolle bijdragen.

Nu hebben EJ en ik daar wat op gevonden, maar in plaats van lof oogsten wij slechts smaad. Webcie, zouden jullie al die kleinzielige Gelen die een goed initiatief zo de grond in boren niet eens even verbannen? EJ en ik zijn met zijn tweeën blijkbaar ook prima in staat het Geelforum in stand te houden. En misbruik is wel de slechtst denkbare kwalificatie voor ons gedrag.

Graag wil ik de 2 aan de vorige post voorafgaande posts onderstrepen, het kan echt niet langer op deze manier. Er wordt gespot met de hardwerkende, alom gerespecteerde webcie, daar kan ik echt niet tegen.

Bakkie Krasse

bannen = bannen
dus geen uitzonderingen of slinkse achterdeurtjes.
ik heb zo'n hekel aan achterdeurtjesinsluipers

Sterker nog dhr EJ krijgt zijn wachtwoord terug. Het Webcie beleid omtrent een intro is nl. dat diegene net voor het novitiaat zijn interne rechten verliest tot en met de installatie HV in September. Het vorige voorbeeld hiervan die ik me kan herinneren was Alinda.

Biedt Luuk dan wél toegang voor EJ op het interne gedeelte van deze site dan is er idd maar 1 oplossing. Maar zover is het dus nog niet.

Dit topic gaat op slot, wil je i.v.m. gegronde redenen dit topic weer open hebben mail dan webcie@gsvnet.nl