Maureen

Hoi!

Wij zijn opzoek naar iemand die opzoek is naar een kamer!
Vanaf half juni komt bij ons in huis de grote kamer vrij. Dit zal duren tot eind augustus. Maar direct daarna komt de galerij kamer vrij tot eind januari en kan er dus doorgeschoven worden. De huur ligt rond de 200 euro per maand. Het huis deel je met twee andere huisgenoten.

Voor interesse, vragen en opmerkingen mag je mailen naar: maureenzuidema@gmail.com

Groetjes,

Mayke en Maureen

ik zeg: Doen!

Ha, voor de snelle beslissers. Ik zeg ook doen! Zit je eenmaal in V-town, kun je mooi doorgroeien...

Maureen doet soms best wel een beetje raar, dus ik zou er wel goed over nadenken. Ze piept soms als een cavia en heeft de gekke gewoonte om af en toe te grommen.

Ursa schreef: Ha, voor de snelle beslissers. Ik zeg ook doen! Zit je eenmaal in V-town, kun je mooi doorgroeien...

lees: (...) doorgroeien naar het centrum.

klaskes schreef: Maureen doet soms best wel een beetje raar, dus ik zou er wel goed over nadenken. Ze piept soms als een cavia en heeft de gekke gewoonte om af en toe te grommen.

Valt best wel mee hoor!
Verder zijn beide kamers gemeubileerd, misschien ook wel handig om te weten.

Maureen schreef:
klaskes schreef: Maureen doet soms best wel een beetje raar, dus ik zou er wel goed over nadenken. Ze piept soms als een cavia en heeft de gekke gewoonte om af en toe te grommen.

Valt best wel mee hoor!
Verder zijn beide kamers gemeubileerd, misschien ook wel handig om te weten.

Nooit iets van die gekke gewoontes van Maureen gemerkt.
OF er moet iets totaal veranderd zijn afgelopen vijf maanden... :P

Wij hebben inmiddels ook een nieuw huisgenootje.
slotje graag!