Carloz

Partypeoples en overige GSV-ers/-sters :!:

Degenen die naar het PaCo zijn geweest, zullen weten dat op 10 juni een feest is in A'dam. Ik vroeg me af wie er allemaal van plan zijn om daar heen te gaan. Ik ben zelf in ieder geval van plan, en ik zou 't leuk vinden als er een mooie groep vanuit Groningen komt; om het feest 'enigszins op te leuken' :P.

Ik weet het, dan is er ook KleinKunst avond; maar toch niet tot diep in de nacht? Mooizo :!:

Wie gaan er mee :?:

Boerma en Broeksma zullen zeker wel gaan. Die hebben warme herinneringen aan het vorige amicale feest in Amsterdam, hahaha...

Nee, gekheid. Ik denk dat zij niet gaan. En ik ook niet... Wat een suf feest de vorige keer, allemachtig. Nee, geef mij maar een open soos, na de KKA!

HU, is 't zo erg?
Ik hoorde van Zielman dat hij 't wel leuk vond, op dat feest van 1 april, maar daar waren dan weer weinig mensen...

Feest was toen vrij suf ja, maar de day after was erg relaxt in het vondelpark.

He Carloz volgens mij gaat er niemand naar A'dam. De 10e is er idd een concert en kleinkunst avond en aansluitend een opensoos. En dat wil niemand missen.

raad ik bij deze iedereen af om naar amsterdam te gaan voor feesten in het algemeen en met het openbaar vervoer in het bijzonder!
of niet broeksema :lol:

Ik raad iedereen in het algemeen en Boerma in het bijzonder af op mijn account te posten.

K%S schreef: raad ik bij deze iedereen af om naar amsterdam te gaan voor feesten in het algemeen en met het openbaar vervoer in het bijzonder! of niet broeksma :lol:

mm, idd. Al hoewel zo'n trein reis wel eens aan te raden is.........en die misschien ook wel gezelliger was als het feest zelf :roll:

Biezema schreef: He Carloz volgens mij gaat er niemand naar A'dam.
Daar lijkt het inderdaad erg sterk op, en k weet dus ook niet of ik nog ga... Jammer, 't leek me namelijk een uitgelezen kans, 't is eindelijk es een keer géén dinsdagavond, maar ja, wel de Kleinkunstavond en de open soos; dus weer veel concurrentie :). Er is ook altijd wat :lol:.

"En we hoeven ook nergens anders heeeeeen. Want wij zijn dû-huh gee-es-veeee."